رسانه های شیعه

برگزاری دومین گردهمايى بزرگ یاوران حسینی در اروپا

دومین گردهمايى بزرگ یاوران حسینی در اروپا برگزار شد.

 

دومین گردهمايى بزرگ یاوران حسینی در اروپا برگزار شد.

بینندگان و نمایندگان مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام در قاره اروپا با هدف حمايت مادى از این مجموعه رسانه ای مستقل شیعی در شهر هامبورگ آلمان گرد هم آمدند.

به گزارش شیعه ویوز، در این گردهمایی که به صورت زنده و هم زمان با برنامه منم مشترکم از استودیوی بین الحرمین از تلویزیون امام حسین علیه السلام پخش شد، «قاسم فهد» مدير شبكه امام حسين علیه السلام 3 به زبان انگلیسی و عضو هيات مديره مجموعه رسانه اى امام حسين عليه السلام نیز حضور داشت.

در این همایش «حجت الاسلام شيخ عباس پنجو» كارشناس محبوب شبكه امام حسين علیه السلام ٣ به زبان انگليسى از لندن و حجت الاسلام جوادى سفير شبكه امام حسين عليه السلام در آلمان به ایراد سخن پرداخته و «حجت الاسلام و المسلمين شيخ حسن يوسفى» نيز از شهر مقدس مشهد با ارتباط اینترنتی به سخنرانی پرداختند.

همچنین در این گردهمایی اسامی یاوران حسینی حاضر که هدایای نقدی و غیر نقدی خود را به سفیران مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام تحویل نمودند، بر روى پرچم متبرك شده به دو ضریح مطهر حسینی و عباسی نوشته شد.

«حجت الاسلام بهنام» از استوديو بين االحرمينِ شبكه امام حسين در شهر مقدس كربلا نیز با الهام از بيانات مرجعيت شيعه «آيت الله العظمى سيد صادق شيرازى»دام ظله، بر نقش مهم شیعیان ساکن در اروپا برای آشنايى شهروندان اروپايى با فرهنگ حسينى و اسلام علوی تاکید کرد.

شایان ذکر است، روابط عمومی مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام اعلام کرده با توجه به استقبال چشمگیر شیعیان از دو گردهمایی یاوران حسینی در اروپا، به زودی سومین گردهمایی نیز برگزار خواهد شد.

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا