جهان اسلام

اعتراض فعالان شیعه پاکستان به بیانیه سازمان مبارزه با تروریسم

فعالان شیعه به بیانیه سازمان مبارزه با ترورسم پاکستان واکنش نشان دادند.

 

فعالان شیعه به بیانیه سازمان مبارزه با ترورسم پاکستان واکنش نشان دادند.

این فعالان بارها با برگزاری تجمع های مسالمت آمیز نسبت به ربوده شدن شهروندان شیعه توسط نهادهای امنیتی و عوامل وزارت اطلاعات پاکستان اعتراض نموده اند.

در ادامه این اعتراض ها، صفحه ای توییتری موسوم به «جنبش افراد ربوده شده شیعه» در واکنش به بیانیه سازمان مبارزه با تروریسم پاکستان، آن را محکوم نموده و افزود: راجه عمر بن خطاب از افسران ارشد سازمان مبارزه با تروریسم، با تروریسم مبارزه نمی کند بلکه هم اکنون به سخنگوی گروه تروریستی سپاه صحابه تبدیل شده است. 

این فعالان شیعی با اشاره به اقدامات تروریستی سنی های تندرو بر علیه شیعیان ادامه داد: هر کسی با خواندن بیانیه CTD  به این حقیقت پی می برد که بیانیه مذکور از سوی عناصر سپاه صحابه و به هدف دشمنی با شیعیان صادر شده است.

به گزارش منابع محلی، خانواده های افراد ربوده شده شیعه با رد کردن بیانیه سازمان مبارزه با تروریسم، اعلام کردند که نیروهای اطلاعاتی بر خلاف قوانین ملی، بدون اطلاع و یا حکمی از دادگاه به خانه های ما هجوم آورده و جوانان ما را با خود برده اند.

آنها همچنین گفتند که بزودی بی گناهی جوانان خود را مقابل دادگاه و رسانه ها اعلام نموده و علیه عمر بن خطاب نیز شکایت می کنند.

لازم به ذکر است که سازمان مبارزه با تروریسم پاکستان (CTD) در بیانیه ای خبر از دستگیری 6 تن داده که به ادعای این سازمان یک تیم ترور کننده بوده اغند.

این درحالی است که بزرگترین قربانی ترور و اقدامات تروریستی سنی های تندرو در پاکستان را شیعیان مظلوم این کشور تشکیلی می دهند.

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا