مرجعیت شیعه

معرفی کتاب سیمای حضرت زهرا عليها السلام در قرآن

بررسی فضائل اهل بیت عصمت و طهارت عليهم السلام و بویژه حضرت صدیقه طاهره سلام الله عليها به عنوان تنها مصداق ندای شریف «لولا فاطمه لما خلقتکما» از جمله معارفی است که شیعیان و دیگر دوستداران خاندان رسالت در طول تاریخ اهتمام ویژه‌ای به آن داشته‌اند

 

بررسی فضائل اهل بیت عصمت و طهارت عليهم السلام و بویژه حضرت صدیقه طاهره سلام الله عليها به عنوان تنها مصداق ندای شریف «لولا فاطمه لما خلقتکما» از جمله معارفی است که شیعیان و دیگر دوستداران خاندان رسالت در طول تاریخ اهتمام ویژه‌ای به آن داشته‌اند.

كتاب سيماى حضرت زهرا سلام الله عليها در قرآن اثر مرجع جهان تشیع آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی  کوششی موفق در این زمینه می‌باشد.

این کتاب نخستین ترجمه و دومین تحقیق کتاب است، که از سوی طه طرزی ترجمه و تحقیق شده است.

کتاب مشتمل بر آیاتی روشن از قرآن کریم است که در حق حضرت فاطمه الزهرا (ع) چه بصورت تنزیل یا تفسیر یا تأویل و یا تطبیق وارد شده است. نویسنده انها را از کتاب‌های غیر شیعه به گزین کرده است و تنها آنچه را علمای شیعه بیان داشته‌اند ذکر نکرده است تا قوی ترین حجت و واضح‌ترین دلیل باشد.

سیمای حضرت زهرا عليها السلام در قرآن ترجمه کتاب شریف فاطمه الزهرا عليها السلام فی القرآن» در 416 صفحه منتشر و در دسترس عموم قرار دارد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا