مرجعیت شیعه

مدیر دفتر روابط عمومی مرجعیت شیعه در شهر مقدس کربلا: آیت الله سید حسین شیرازی را شکنجه کرده‌اند

مدیر دفتر روابط عمومی مرجعیت شیعه در شهر مقدس کربلا از شکنجه روحی و جسمی آیت الله سید حسین شیرازی خبر داد.

 

مدیر دفتر روابط عمومی مرجعیت شیعه در شهر مقدس کربلا از شکنجه روحی و جسمی آیت الله سید حسین شیرازی خبر داد.

سید عارف نصرالله در گفتگو با شبکه امام حسین علیه السلام تصریح کرد، خبرهایی که از منابع مختلف به دست ما رسیده حاکی از آن است که سازمان‌های اطلاعاتی ایران با همکاری دادگاه ویژه روحانیت، جهت گرفتن اعترافات دروغین و ساختگی، ایشان را مورد شکنجه بدنی و روحی قرار داده‌اند، اما آیت الله شیرازی در مقابل این شکنجه‌ها مقاومت کرده است.

مدیر روابط عمومی مرجعیت تاکید کرد که با گذشت ۵ روز از بازداشت ایشان هیچ یک از مراجع رسمی، اطلاعاتی از محل و اوضاع ایشان بیان نکرده است.

سید عارف نصرالله با اشاره به منش صبورانه مرجعیت شیعه در برخورد با هتک حرمت‌ها، از مقلدین و ارادتمندان ایشان درخواست کرد که اعتراضات خود را به شکل مسالمت آمیژ ادامه دهند.

وی از حکومت ایران خواست تا هر چه سریعتر با آزاد کردن آیت الله سید حسین شیرازی و عذرخواهی رسمی از مقام شامخ مرجعیت این مسئله را به پایان رسانند.

مدیر دفتر روابط عمومی مرجعیت شیعه در شهر مقدس کربلا پیش‌تر به مقامات کشور ایران هشدار داده بود که از برهم زدن وحدت شیعه دست بردارند.

گفتنی است آیت الله سید حسین شیرازی صبح سه شنبه هفته گذشته، توسط حکومت ایران با یورش وحشیانه، ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل شد.

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا