مرجعیت شیعه

آیت الله العظمی شیرازی در گفتگو با مستبصر فلسطینی: مومنان باید در مقابل سختی ها ثابت قدم باشند

یکی از فعالان شيعه در آمریکا به همراه یک مستبصر فلسطینی با مرجعیت شیعه دیدار کردند.

 

یکی از فعالان شيعه در آمریکا به همراه یک مستبصر فلسطینی با مرجعیت شیعه دیدار کردند.

«حجت الاسلام سید مصطفی قزوینی» مسئول یکی از مراکز شیعی در ایالت کالیفرنیا و مهندس «هشام الخطیب» مستبصر فلسطینی و مسئول مرکز اسلامی نشر علوم «اهل بیت علیهم السلام» در ایالت ایندینای آمریکا، با حضور در بیت مرجعیت شیعه «آیت الله العظمی سید صادق شیرازی» مدظله، با معظم له دیدار کردند.

در این دیدار، «حجت الاسلام سید مصطفی القزوینی» ضمن ابلاغ سلام و درود گرم مستبصر شیعی «دکتر مصباح الدرینی» به مرجع عالیقدر، افزودند که دکتر «الدرینی» پس از تشرف به مذهب شیعه و دیدار با مرجع عالیقدر به آمریکا بازگشت.

ایشان ادامه دادند، پس از بازگشت دکتر «الدرینی» به آمریکا؛ این مستبصر شیعه هدف تهاجم همه جانبه ای از سوی منحرفین و مخالفین با «اهل بیت علیهم السلام» از کشورهای عربی و همچنین آمریکا قرار گرفت، تا جایی که مرکز اسلامی وابسته به ایشان تعطیل گشته و مصادره شد. 

مرجعیت شیعه «آیت الله العظمی سید صادق شیرازی»مدظله، در پاسخ به سخنان «حجت الاسلام سید مصطفی قزوینی» گفتند: مومنان باید در مقابل سختی ها ثابت قدم باشند.

معظم له، سپس در گفتگو با میهمان دیگر خود «هشام الخطیب» فرمودند: خداوند متعال برای هر کدام از فرستاده های خود دشمنی قرار داده و در این امر استثنایی هم برای کسی قائل نشده است.

ایشان در ادامه گفتند: حتی برای «رسول اکرم صلی الله علیه و آله» و همچنین حضرت «ابراهیم علیه السلام» دشمنانی قرار داده شده است و این کار؛ اراده خدای منان، برای مورد امتحان قرار دادن بندگان و پیامبران خود است.

مرجعیت شیعه، سپس در پیامی برای «دکتر صباح الدرینی» با اشاره به آیه 45 سوره «انفال» ادامه دادند: به ایشان بگویید که خدای منان در قران کریم می فرمایند: اى كسانى كه ايمان آورده ايد، وقتى به گروهی ـ از دشمنان ـ برخوردید، پس پایداری کنید.

ایشان افزودند : خداوند متعال فرموده است که پایداری کنید، نه اینکه شکست بخورید ویا پا پس بگذارید .

معظم له در پایان سخنان خود، ضمن ابراز خرسندی از دیدار با این مستبصر فلسطینی، برای وی آرزوی موفقیت کردند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا