آفریقا

یاری‌رسانی اعضای سازمان "حسین کیست؟" به مردم دارالسلام در تانزانیا

گروهی از داوطلبان جمعیت بین‌المللی «حسین کیست؟» با حضور در شهر «دارالسلام»، اقدام به توزیع ملزومات بهداشتی و مواد غذایی میان نیازمندان کردند.

سبدهای غذایی و سایر ملزومات امسال بین ۵۷۰ خانواده در مناطق مختلف دارالسلام توزیع شد.

گفتنی است سازمان بشردوستانه ، مردم‌نهاد و خیریه ی حسین کیست، از طریق شعبه ها و نمایندگی‌های خود در سراسر جهان اقدام به تامین مایحتاج خانواده‌های نیازمند کرده است.

این سازمان بشردوستانه با ارتباط‌های گسترده و تعامل فراوانی که در میان اقشار مختلف مردم داشته، توانسته است حتی مشارکت غیر مسلمانان را بر اساس اصول مشترک انسانی و اخلاقی و دستورات الهی، جلب نماید.

سازمان بشردوستانه، مردم‌نهاد و خیریه‌ی حسین کیست، این گونه اقدام ها را که نمادی زیبا از آموزه های اهل بیت علیهم السلام است، در راستای رسالت و پیام دین مبین اسلام به عنوانِ دینِ سَهله ی سَمحه، و تأکید بر احیای مردم و طلب یاری از آنان و یاری رسانی و کمک به انسان ها انجام می‌دهد.

شایان ذکر است که سازمان جهانی حسین کیست، یکی از سازمان‌های بشردوستانه ، مردم‌نهاد و خیریه در دنیاست ، که با تلاش‌های فردیِ گروه‌هایی از پیروان اهل بیت علیهم السلام تأسیس شده تا جهانیان را با پیام امام حسین علیه السلام و نهضت جهانی و انسانیِ آن حضرت آشنا کند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا