جهان اسلام

برگزاری اولین مسابقه برترین پایان نامه دانشکده های پزشکی و مهندسی

آمادگی های لازم برای برگزاری اولین مسابقه «برترین پایان نامه دانشکده های پزشکی و مهندسی» ویژه دانشگاههای عراق صورت گرفته است.

 

آمادگی های لازم برای برگزاری اولین مسابقه «برترین پایان نامه دانشکده های پزشکی و مهندسی» ویژه دانشگاههای عراق صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس عباسی، این مسابقه در حاشیه فعالیتهای «طرح جوانان الکفیل» و به همت واحد روابط دانشگاهی این آستان مطهر برگزار گشته و ارزیابی علمی پژوهش ها توسط کمیته علمی صورت می گیرد.

بر اساس این گزارش «ماهر خالد المیاحی» مسئول واحد فعالیتهای دانشگاهی آستان مطهر عباسی و عضو کمیته برگزاری این مسابقه در این باره گفت: مسابقه مذکور از اهمیت زیادی برخوردار بوده و با هدف حمایت از طرح و ایده های دانشجویی، تشویق دانشجویان نمونه و سوق دادن آنان در مسیر خلاقیت و نوآوری و اجرایی نمودن طرحهای برگزیده، برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقه با استقبال خوبی از طرف دانشگاهها و دانشجویان روبرو گشته و تاکنون حدود 60 پایان نامه گروهی و فردی از دانشکده های پزشکی و مهندسی جهت شرکت در مسابقه به این بخش ارسال شده است.

مدیر اداره پژوهش و ارتقای علمی و همچنین رئیس کمیته علمی مسابقه این مسابقه «خانم هناء عبدالحسین محیمید» اظهار داشت: این مسابقه با وجود آنکه برای نخستین بار برگزار شده ولیکن با مشارکت بسیاری از دانشجویان علاقمند روبرو گشته است.

شایان ذکر است، این مسابقه در روز چهارشنبه ششم تیرماه به مدت دو روز در سالن دانشگاه العمید وابسته به آستان مطهر عباسی و با بیان طرحها و اعلام اسامی منتخبان و تجلیل از مشارکت کنندگان برگزار می گردد.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا