جهان اسلام

دیدار رئیس کمیته امنیتی شورای عالی استان کربلا با مدیر مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت

مقامات امنیتی عراق با مدیر روابط عمومی مرجعیت شیعه دیدار کردند. 

 

مقامات امنیتی عراق با مدیر روابط عمومی مرجعیت شیعه دیدار کردند. 

سید عارف نصرالله، مدیر مرکز روابط عمومی دفتر آیت الله العظمی شیرازی مدظله در کربلای معلی میزبان عقیل المسعودی، رئیس کمیته امنیتی در شورای عالی این استان و حسن جاسم الاسدی، معاون دبیرکل سازمان عمل اسلامی عراق بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی شیرازی، در این گفتگو مدیر این مرکز بر حمایت مرجعیت شیعه از افراد متعهدی که حافظ منافع مردم و وحدت کشور عراق هستند، تأکید کرد.

نصرالله افزود: آیت الله العظمی شیرازی مدظله خواهان وحدت صفوف شیعیان و دوری از تفرقه افکنی سیاسی و اجتماعی هستند و از هر رویکردی که به دین حنیف اسلام خدمت کند و به دنبال ایجاد اصلاحات طبق معیارهای دین اسلام و مکتب اهل بیت علیهم السلام باشد، حمایت می‌کنند.

مدیر مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت با اشاره به نزدیک بودن انتخابات پارلمانی در کشور عراق در این زمینه گفت: موضع مرجعیت شیعه آیت الله العظمی شیرازی مدظله در مورد انتخابات روشن است.

ایشان خواستار انتخاب افراد با صلاحیت و پاکی هستند که به فساد یا جنایت‌های تروریسم آلوده نشده و در آن دخیل نبوده و با هیچ جریان خارجی که در کشور عراق توطئه می‌کند، مرتبط نباشند. 

وی تأکید کرد: بنا به فرموده مرجعیت شیعه کاندیدا باید دارای دین، مروت، اخلاق حسنه و اعتبار و نیکنامی باشد و باید در خدمت به مردم و رسیدگی به مشکلاتشان فردی شناخته شده باشد.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا