اخباربدون دستهجهانعراق

وزیر ترابری عراق : با ۲۰ مجموعه قطار و ۷۰۰ دستگاه اتوبوس جهت خدمت رسانی به زائران اربعین مشارکت می کنیم

رزاق محبیس السعداوی، وزیر ترابری عراق، بر لزوم ارتقای سطح خدمات و بسیج نیروها و امکانات برای خدمت رسانی بهینه به زائران میلیونی اربعین تاکید کرد.

وزیر ترابری عراق در بیانیه‌ای که نسخه ای از آن ، از سوی این وزارتخانه به خبرگزاری اخبار شیعه رسیده ، گفت: ما با مدیران محلی در استان کربلا برای استقبال و پذیرائی از زائران تا پایان زیارت اربعین همکاری لازم را انجام خواهیم داد.

وی افزود: وزارت ترابری عراق با ۲۰ مجموعه قطار و ۷۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین مشارکت خواهد داشت، و علاوه بر آن تلاش شده هماهنگی لازم با شرکت های حمل و نقل خصوصی صورت گرفته و هزاران دستگاه خودروی شخصی در جابجایی و انتقال زائران مشارکت خواهند داشت و این وزارتخانه بر نحوه فعالیت آنان نظارت کامل را خواهد داشت.

السعداوی بر اهمیت بسیج امکانات و بکارگیری تمامی امکانات لازم برای ارائه خدمات حمل و نقل شایسته برای زائران اربعین تاکید کرد و افزود با بهره گیری از تجارب سال های گذشته تلاش خواهیم کرد تا کمبودها رفع و اشتباه های گذشته تکرار نشود و از این رهگذر خدمات حمل و نقل به شایسته ترین نحو ممکن در دسترس زائران اربعین حسینی قرار گیرد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا