بدون دسته

حضور استاندار سابق استان صلاح الدین عراق در دفتر روابط عمومی مرجعیت شیعه در شهر مقدس کربلا

در راستای ارتباط با نخبگان سیاسی و اجتماعی، سید عارف نصرالله، مدیر مرکز روابط عمومی دفتر آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی دام ظله، میزبان دکتر حمد حمود قیسی، استاندار سابق استان صلاح الدین عراق بود.

در این دیدار که در دفتر مرجعیت شیعه در شهر مقدس کربلا صورت گرفت، موضوع های مختلف سیاسی، امنیتی، اقتصادی و خدماتی عراق مطرح شد و برخی رخدادهای عراق و به طور خاص در استان صلاح الدین و مواضع برخی از شخصیت ها در رابطه با موضوع انفجار حرم مطهر امامین عسکریین علیهما السلام بررسی شد.

مدیر مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت شیعه، همچنین از موضع گیری آقای القیسی در آن دوران و همکاری وی با هیئت بزرگ الولاء والفداء والفتح لسامراء، وابسته به مرکز روابط عمومی دفتر آیت الله العظمی حسینی شیرازی دام ظله، جهت خدمت رسانی به شهر مقدس سامرا و بازسازی حرم مطهر امامین عسکریین علیهما السلام و برپایی شعائر دینی در این مکان، قدردانی کرد.

گفتنی است، مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت شیعه، در آن روزها، موکب الولاء والفداء والفتح لسامراء را تأسیس کرد که اولین موکبی بود که توانست وارد شهر مقدس سامرا شود و در پروژه آواربرداری از حرم مطهر همکاری کند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا