آسیااخباربدون دستهجهان اسلام

خرمای اسرائیلی سر سفره افطار مسلمانان!

امارات متحده عربی، اولین کشور عربی و به اصطلاح اسلامی بود که برقراری روابط رسمی و آشکار خود با رژیم صهیونیستی را رسما اعلام کرد.

خرمای اسرائیل

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ بعد از امارات هم بحرین و سپس سودان دست به چنین اقدامی زدند و پیش بینی می شود در آینده ای نه چندان دور، چندین کشور عربی – اسلامی دیگر از جمله رژیم آل سعود نیز چنین کاری کنند، هر چند همه این کشورها از چند دهه قبل به طور پنهانی با صهیونیست ها روابط مختلفی داشته اند.

در همین راستا پیش بینی می شود با رسمی شدن روابط تل آویو و ابوظبی، روز به روز روابط دو طرف در زمینه های مختلف اقتصادی، سیاسی، امنیتی و غیره توسعه یابد.

بر همین اساس اخبار رسیده به خبرنگار شیعه ویوز در امارات متحده عربی حاکی از آن است که طی چند هفته اخیر خیل عظیمی از محصولات کشاورزی توسط اسرائیل، روانه بازارهای امارات شده است!

از جمله محصولاتی که راهی بازارهای امارات شده، “خرما” بوده است. به رغم اینکه امارات و دیگر کشورهای عربی، خود نیز تولید کننده خرما به شمار می روند اما اسرائیل تلاش کرده با ارائه محصولات با کیفیت بالاتر و با قیمت پایین تر، فعلا به بازار امارات ورود کند تا بتواند در آینده جای پای خود را محکم تر کند.

بدون شک در چند ماه آینده و با آغاز ماه مبارک رمضان، خرمای اسرائیلی جای خود را در سفره افطار مسلمانان یافته است!

قابل ذکر است، بدون شک امارات اولین ایستگاه از کشورهای عربی – اسلامی در برنامه و چشم انداز بلند مدت اسرائیل نخواهد زیرا بر کسی پوشیده نیست که اسرائیلی ها علاوه بر اهداف سیاسی از برقراری رابطه با اعراب، به دنبال دستیابی به بازار جدید و بزرگی برای خود در جهان عرب هستند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا