آسیااخباربدون دستهجهان

اخبار ضد و نقیض درباره بستری شدن پادشاه اردن در بیمارستان اسرائیلی

به گزارش شیعه ویوز؛ ساعاتی پیش برخی رسانه های عرب زبان به نقل از پایگاه امنیتی “jafaj”مدعی شدند که “ملک عبدالله دوم” پادشاه اردن چند روز پیش به طور محرمانه با یک هواپیمای نظامی به سرزمین های اشغالی انتقال داده شده و در یکی از بیمارستان های اسرائیل بستری شده است.

این رسانه ها در ادامه ادعای خود نوشتند: ملک عبدالله طی چند ماه اخیر به شدت از نظر جسمی خسته و بیمار شده است و همواره با نزدیکان و اطرافیان خود پرخاشگری می کند از همین رو چند روز پیش ناگهان به تشخیص پزشکان به بستری شدن در بیمارستان نیاز پیدا کرد بر همین اساس او برای درمان به طور کاملا محرمانه راهی سرزمین های اشغالی شد.

در همین حال رسانه های اردنی ضمن تکذیب خبر فوق مدعی شدند که ملک عبدالله در خاک اردن است و صبح امروز با انتشار پستی در صفحه شخصی تویتر خود، پیروزی “جو بایدن” نامزد دمکرات انتخابات آمریکا را به وی تبریک گفته است.

شایان ذکر است، این رسانه های عرب زبان همچنین مدعی شده بودند که پادشاه اردن طی چند سال اخیر برای اینکه بتواند خود را سرپا نگه دارد همواره مشروب الکی مورد علاقه اش یعنی Black Label Whisky استعمال می کرده و اخیرا به دلیل افزایش حجم مصرف او، سیستم تنفسی و بخصوص قلب وی دچار آسیب شده از همین رو به بیمارستان “هداسا” در اسرائیل انتقال داده شد.

شایان ذکر است “هداسا” بیمارستانی است که بسیاری از جنگجویان وابسته به گروهک تروریستی – تکفیری داعش پس از زخمی شدن در درگیری با حکومت سوریه، برای درمان به آنجا انتقال داده می شدند و بارها تصاویر و کیلیپ هایی از مراحل درمان ها در فضای مجازی منتشر شده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا