آسیااخباربدون دستهجهانجهان اسلامعراق

راه هوایی به کربلا و نجف باز شد

به گزارش شیعه ویوز؛ “مصطفی کاظمی” نخست وزیر عراق عصر روز گذشته ریاست نشست کمیته علی سلامت و بهداشت ملی عراق را بر عهده گرفت.

اخبار رسیده از بغداد پایتخت عراق در این باره حاکی از آن است که در این نشست جدیدترین وضعیت کرونا در عراق، تلاش های دولتی برای مقابله با این بیماری، بررسی فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته توسط وزارت بهداشت عراق و کمبودهای موجود در این باره مورد بحث و بررسی حاضرین در این نشست قرار گرفت.

گفتنی است از جمله تصمیمات اتخاذ شده در این کمیته عبارت بود از “آزاد شدن ورود افراد غیر عراقی به عراق به شرط اینکه فقط از طریق هوایی باشد و نیز با رعایت کامل دستورات و قوانین تصویب شده در گذشته”.

شایان ذکر است، پس از نشست کمیته علی سلامت و بهداشت ملی عراق، دفتر اطلاع رسانی نخست وزیر عراق با صدور بیانیه ای، تصمیمات اتخاذ شده و دستورات صادر شده توسط آقای کاظمی در این نشست را رسما اعلام کرد. تاریخ صدور این بیانیه 7 نوامبر 2020 میلادی اعلام شده است.

از سوی دیگر “تورج دهقانی زنگنه” رئیس سازمان هواپیمایی ایران با اشاره به برگزاری نشست مشترک با اعضای کمیسیون عمران مجلس، رئیس و دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی، معاون سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و روسای شرکت های هواپیمایی، گفت: در نشست امروز مقرر شد که سازمان هواپیمایی نشستی را برای بررسی و آنالیز هزینه های ایرلاین ها و قیمت های درخواستی آن ها برگزار کند تا پس از آن، شورای عالی هواپیمایی نرخ نامه جدید پروازهای هوایی را اعلام رسمی کند. ان‌شاءالله قیمت کنونی بلیط هواپیما کاهش خواهد یافت.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا