اخباراروپابدون دستهجهان

ارسال نامه اسلام‌هراسانه به مسجدی در آلمان؛ اسلام و اسلام ‌گرایان را در آلمان نابود خواهیم کرد!

به گزارش شیعه ویوز؛ اخبار رسیده از آلمان حاکی از آن است که یک نامه حاوی جملات و عبارت های اسلام‌هراسانه به مسجدی در آلمان فرستاده شده است.

گفتنی است این نامه ‌با محتوای اسلام‌هراسی به مسجدی که «مسجد الاقصی» نام دارد، ارسال شده است. این مسجد در ایالت “بادن وورتمبرگ” آلمان واقع شده و به مرکز فرهنگی اتحادیه ترکی ‌- اسلامی برای امور دینیDITIB) )، تعلق دارد.

بر اساس این گزارش، عباراتی مانند «اسلام متعلق به آلمان و اروپا نیست» و «اسلام و اسلام ‌گرایان را در آلمان نابود خواهیم کرد» در این نامه ذکر شده است.

در همین راستا «هاکان تاش‌ دمیر» رئیس انجمن “مسجد الاقصی” ضمن اعلام خبر ارسال این نامه اسلام‌هراسانه، طی اظهاراتی گفت: این انجمن در سال 1996 میلادی تاسیس شده و در حال حاضر 230 عضو دارد.

وی در ادامه افزود: این اولین بار است که هدف چنین حملاتی قرار می ‌گیریم و این مایه تاسف بسیار زیاد است.

تاش ‌دمیر همچنین تاکید کرد: ما رابطه خوبی با مدیران محلی و همسایگان داریم. درب انجمن به روی همه باز است. در مراسمی که در روزها و مناسبت های مختلف برگزار می‌ کنیم، پذیرای بازدید کنندگان از مدارس و همسایگان‌مان هستیم و فعالیت‌هایمان در کمال آرامش، اتحاد و برابری ادامه دارد.

وی در پایان اظهاراتش گفت: این نامه اسلام‌هراسانه به مقامات امنیتی ایالت تحویل داده شده و پلیس تحقیقات لازم را در این خصوص آغاز کرده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا