بدون دسته
برجسته ها

فعالیت تازه‌ی موسسه مصباح الحسین علیه السلام در فاز دوم توزیع بخاری برقی

موسسه‌ی نیکوکاری و توسعه مصباح الحسین علیه السلام، از توزیع مرحله دوم توزیع بخاری برقی بین تعداد زیادی از خانواده های عزتمند در شهر مقدس کربلا از روز شنبه خبر داد.

حسین العادلی «مسئول روابط عمومی این موسسه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری اخبار شیعه گفت: موسسه مصباح الحسین بر اساس توصیه‌های مرجعیت شیعه، آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی، فاز دوم توزیع بخاری برقی بین تعداد زیادی از اقشار ضعیف و خانواده های نیازمند در استان را آغاز کرده است.

وی در ادامه افزود: توزیع بخاری در این بار به صورت میدانی صورت گرفت چرا که تیم موسسه مصباح الحسین علیه السلام با همکاری منتخبانی از مناطق مسکونی مختلف، اقدام به توزیع بخاری برقی درب منازل خانواده های نیازمند در تعدادی از محله های شهر مقدس کربلا کردند.

العدلی تصریح کرد که این یاری رسانی شامل بیش از ۱۲۰۰ خانواده نیازمند بود و هدف آن حمایت از این دسته از خانواده ها در هوای سرد زمستان می باشد.

شایان ذکر است که مؤسسه مصباح الحسین علیه السلام یکی از مؤسسات فعال در زمینه نیکوکاری و توسعه‌ی شهر مقدس کربلاست که زیر نظر دفتر آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی فعالیت می نماید.

این موسسه در زمینه حمایت مالی و بشردوستانه از خانواده های یتیم و نیازمند در استان کربلا، هم‌چنین در کشور عراق و تعدادی دیگر از کشورهای جهان به موفقیت های قابل توجهی دست یافته است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا