جهان

برگزاری نمایشگاه حلال در مالزی

نمایشگاه بین المللی صنعت حلال در کشور مالزی برگزار خواهد شد.

 

نمایشگاه بین المللی صنعت حلال در کشور مالزی برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه چهار روزه که از پنجم تا هشتم ماه آینده میلادی  ـ ۱۵ تا ۱۹ فروردین ـ برگزار می شود، ۷۰ کشور و در قالب صدها شرکت، محصولات حلال خود را در معرض نمایش خواهند گذاشت.

مدیر شرکت توسعه تجارت خارجی مالزی  ـ MATRADE ـ  که متصدی برگزاری این نمایشگاه است، در این رابطه اظهار داشت: اکنون صنعت حلال دیگر محدود به خوراکی ها و نوشیدنی ها نیست، بلکه این صنعت بسیاری از شاخه های تجاری دیگر همچون، مد اسلامی، گردشگری، بانکداری و هنر را نیز شامل می شود.

«موهد شهرین» سپس افزود: برند حلال به کیفیتی در محصولات خود دست یافته است که نه تنها مسلمانان، بلکه حتی غیرمسلمانان را نیز به خود جذب کرده و بسیاری از آنان مشتاق استفاده از این محصولات هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: صنعت حلال می تواند ارزش های بین المللی انسانی را در سراسر جهان منتشر کند و چهره ای نوین و روشن از اسلام به جهانیان عرضه دارد، آن چهره ای که به دلیل برخی اقدامات تروریستی سنی های تندرو، رو به تخریب است.

شایان ذکر است، محصولات و صنعت حلال، اکنون به عنوان یک برند معتبر جهانی شناخته می شوند که بسیاری از کشورهای غیراسلامی نیز، برای جذب حداکثری توریست و نیز برطرف کردن نیازهای شهروندان مسلمانشان، به سمت پایه گذاری و عرضه این محصولات یا خدمات روی آورده اند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا