جهان

مراسم درهای باز مساجد این بار در ایالت جورجیا

مساجد ایالت «جورجیا» در آمریکا، مراسم درهای باز برگزار کردند.

 

مساجد ایالت «جورجیا» در آمریکا، مراسم درهای باز برگزار کردند.

در راستای مبارزه با اسلام هراسی و اسلام ستیزی، و نیز معرفی بهتر و بیشتر اسلام به غیر مسلمانان، مساجد ایالت «جورجیا» در آمریکا، مراسم درهای باز برگزار کردند.

به گفته فعالان اجتماعی مسلمان در آمریکا، بیش از ۲۰ مسجد در این ایالت، میزبان بازدیدکنندگان غیرمسلمان از مساجد بودند و با غیر مسلمانان در باره اسلام صحبت نمودند.

کمپین روز درهای باز مساجد، کمپینی است که مراکز اسلامی برای مقابله با اسلام هراسی راه اندازی کرده اند و در زمان برگزاری این کمپین، حضور تمام شهروندان غیرمسلمان در مساجد و مراکز اسلامی آزاد بوده و آنها می توانند با حضور در مراکز اسلامی، آشنایی بیشتری با اسلام پیدا می کنند.

در این مراسم نیز، سخنرانی هایی پیرامون اعتقادات و مناسک عبادی مسلمانان صورت گرفت و در پایان نیز جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد تا بازدیدکنندگان سوالات و ابهامات خود را پیرامون اسلام و مسلمانان مطرح کرده و پاسخ های خود را از مسلمانان و به صورت رو در رو، دریافت نمایند.

گفتنی است، در برنامه مشابهی که سال گذشته در ایالت «جورجیا» برگزار شد، استقبال گسترده ای از سوی شهروندان آمریکایی صورت گرفت و حتی مقامات ایالتی و نیروهای پلیس نیز در این مراسم حضور داشتند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا