جهان

تشکر پارلمان فدرال کانادا از مرکز جهانی آیت الله العظمی شیرازی در کانادا

پارلمان فدرال کانادا، مراسمی با عنوان پیروزی بر گروه های ضد اسلامی و نژادپرست برگزار کرد.

 

پارلمان فدرال کانادا، مراسمی با عنوان پیروزی بر گروه های ضد اسلامی و نژادپرست برگزار کرد.

در این مراسم از مرکز جهانی آیت الله العظمی شیرازی در کانادا و  مركز اسلامي ايرانيان و موسسات و مراكز ديگر از مذاهب و اديان مختلف که در به تصویب رساندن منع فعالیت گروه های ضد اسلامی و نژاد پرست در پارلمان این کشور کمک نمود، تشکر و قدردانی کرد.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین شیخ صالح سیبویه ـ نماینده آیت الله العظمی شیرازی مد ظله ـ و مدیر دو مرکز مذکور برگزار شد، تعدادی از نمایندگان پارلمان کانادا نیز حضور داشتند.

نمایندگان با اشاره به تلاش مرکز جهانی آیت الله العظمی شیرازی و دیگر مراكز و موسسات  در زمينه جمع آوری بیش از یکصد هزار امضای شهروندان در مخالفت با فعالیت گروه های ضد اسلامی و نژاد پرست، تاکید کردند که بدون این همکاری ها، ما نمی توانستیم قانون منع فعالیت این گروه ها را در پارلمان کانادا به تصویب برسانیم.

همچنین نمایندگان پارلمان، اذعان نمودند که ما به کمک شما توانستیم به اثبات برسانیم که کشور کانادا جایی برای افرادی با تفکر افراط گرایانه ندارد.

تنها روحانی شيعه حاضر در این جلسه که حجت اسلام و المسلمین شیخ صالح سیبویه بود نیز، سلام مرجعیت شیعه را به حضار رسانده و پيام معظم له را مبني بر رعايت حقوق انسان ها و احترام به آن ها از هر صنف و گروه و آيينی جهت برقراری عدالت به ایشان ابلاغ نمود.

لازم به ذکر است در این مراسم تعداد زیادی از نمایندگان پارلمان و مدیران مراکز اجتماعی و فرهنگی حضور داشتند که می توان به خانم «ملانی جولی» نماينده پارلمان فدرال و وكيل نخست وزير كانادا ونماينده ايشان در امور اجتماعي؛ «آقای فرانك بايليز» و «خانم ايكرا خالد» از نمایندگان پارلمان فدرال کانادا و شيخ سعيد فواز امام جمعه اهل تسنن مونتريال كانادا اشاره نمود.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا