جهان

چهلمین سالگرد افتتاح یک مسجد در آمریکا جشن گرفته می شود

چهلمین سالگرد افتتاح یک مسجد در آمریکا جشن گرفته می شود. 

 

 

 

چهلمین سالگرد افتتاح یک مسجد در آمریکا جشن گرفته می شود. 

مسلمانان آگوستا در ایالت جورجیا آمریکا، به مناسبت چهلمین سالگرد افتتاح این مرکز و مسجد، از عموم مردم برای شرکت در مراسم جشنی که روز شنبه پیش رو بر گزار می شود، دعوت به عمل آورده است.

به گزارش پایگاه خبری newstimes.augusta.com، همچنین در این روز جشن درهای باز در این مسجد با مشارکت اعضای مسلمان و غیرمسلمان شهر آگوستا برگزار خواهد شد.

دکتر ندیم گیل، مدیر مرکز اسلامی آگوستا این نشست را یکی از برنامه‌های مربوط به چهلمین سالگرد گشایش این مرکز دانسته و هدف از برگزاری این مراسم را ایجاد رابطه گسترده‌تر با مردم جامعه عنوان کرده.

وی در این خصوص گفته: بیشتر مردم نمی‌دانند که جامعه مسلمانان از مدت‌ها پیش در این شهر زندگی‌می کنند.

دکتر گیل در ادامه سخنانش گفت: اینجا مکانی استثنایی است، بسیاری از مسلمانانی که در این ناحیه زندگی می‌کنند، افرادی تحصیل کرده، اساتید دانشگاهی، پزشک، محققان علم پزشکی، مهندسین و تجار سرشناس هستند و این خانواده‌های مسلمان می‌خواهند فرزندانشان را در محیط سالمی پرورش دهند.

به گفته دکتر گیل، مرکز اسلامی آگوستا 40 سال پیش به همت خانواده‌های مسلمان این منطقه ایجاد شده و در حال حاضر 400 خانواده مسلمان با 35 ملیت مختلف، در این منطقه برای برگزاری مراسم نماز و نیایش به این مسجد مراجعه می‌کنند.

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا