جهان

برنامه ویژه سحرهای ماه رمضان در رادیو استکهلم

رادیو معارف استکهلم، به مناسبت ماه مبارک رمضان ویژه ‌برنامه ای سحرگاهی با نام «مهمانی خدا» را روی آنتن برده است. این برنامه برای دومین سال پیاپی و به صورت زنده ، و با هدف ایجاد فضای نشاط معنوی و استفاده مفید از فرصت گرانقدر ماه مبارک رمضان، به شنوندگان تقدیم می شود

 

رادیو معارف استکهلم، به مناسبت ماه مبارک رمضان ویژه ‌برنامه ای سحرگاهی با نام «مهمانی خدا» را روی آنتن برده است. این برنامه برای دومین سال پیاپی و به صورت زنده ، و با هدف ایجاد فضای نشاط معنوی و استفاده مفید از فرصت گرانقدر ماه مبارک رمضان، به شنوندگان تقدیم می شود.

 برنامه ” مهمانی خدا” ، در قالبی متنوع همراه با ‌پخش مناجات، دعای دلنشین سحر، اذان صبح به افق استکهلم ، و دعای روزهای ماه مبارک ؛ هر شب از ساعت 1 تا 4 بامداد به وقت محلی پخش می‌شود.

رادیو معارف ، رسانه ای مستقل و محلی است که در پاسخ به نیاز دیرینه ی مخاطبان به راه اندازی رادیویی با مختصات مذهبی ؛ توسط تنی چند از مسلمانان و شیعیان مقیم استان استکهلم راه اندازی شده است. برنامه های رادیو معارف در راستای آشنایی هرچه بیشتر علاقه مندان به علوم و معارف اسلامی و صرفا در چارچوب اعتقادات مذهبی و دینی تولید و از رادیو یرفلا پخش می گردد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا