جهان

کمپین تبلیغات روشنگرانه اسلامی در جاده های آمریکا

یک کمپین جدید نصب تابلوهای تبلیغاتی، در ایالت «میشیگان» آمریکا ، با هدف از بین بردن تصورات نادرستی که به غلط به اسلام نسبت داده می‌شود، راه‌اندازی شده است

 

یک کمپین جدید نصب تابلوهای تبلیغاتی، در ایالت «میشیگان» آمریکا ، با هدف از بین بردن تصورات نادرستی که به غلط به اسلام نسبت داده می‌شود، راه‌اندازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری «Houston Chronicles»، رئیس اداره اسلامی شمال آمریکا واقع در شهر نیویورک گفت:  “بعد از حمله تروریستی به نشریه شارلی ابدو در پاریس ، که چندین بار کاریکاتورهای توهین‌آمیز از پیامبر اکرم به چاپ رساند، و نیز همه ادعا‌هایی که در مورد آزادی بیان شد ؛ به این نتیجه رسیدیم که صدای مسلمانان در این موضوعات ‌ شنیده نمی‌شود.

از این رو کمپین تبلیغاتی امسال را به معرفی حضرت رسول اکرم، و آموزه‌های ایشان اختصاص دادیم”.

بیلبوردهای تبلیغاتی در کنار برخی جاده‌های شلوغ شهر هیوستن، چهارمین شهر بزرگ آمریکا ، نصب شده و کمپین‌های مشابهی نیز در دیگر شهرهای آمریکا از جمله آتلانتا، بالتیمور، شیکاگو و لس‌آنجلس راه‌اندازی شد.

بر روی این بیلبوردها، پیام‌هایی چون : «محمد کیست؟ سوال بپرسید، جواب بگیرید» و «محمد به صلح، عدالت اجتماعی و حقوق بانوان معتقد بود ”  ؛ نقش بسته ، و نیز شماره ای برای دریافت رایگان قرآن کریم، نوشته شده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا