جهان

اعلام تمایل تعدادی از نویسندگان و خبرنگاران آمریکایی برای زیارت مرقد امام حسین علیه السلام و آشنایی با تعالیم اهل بیت علیهم السلام

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حسینی، دبیرخانه آستان مقدس امام حسین علیه السلام نامه‌هایی از تعدادی از روزنامه‌های آمریکایی و دو روزنامه‌نگار برجسته این کشور برای زیارت مرقد امام حسین علیه السلام و آشنایی آنان با میراث فرهنگی و انسانی اهل بیت علیهم‌السلام دریافت کرد

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حسینی، دبیرخانه آستان مقدس امام حسین علیه السلام نامه‌هایی از تعدادی از روزنامه‌های آمریکایی و دو روزنامه‌نگار برجسته این کشور برای زیارت مرقد امام حسین علیه السلام و آشنایی آنان با میراث فرهنگی و انسانی اهل بیت علیهم‌السلام دریافت کرد.

جمال‌الدین الشهرستانی، رئیس کمیته برگزارکننده جشنواره «تراتیل سجادیه» در کربلای معلی در این باره گفت: آستان مقدس حسینی روزهای گذشته نامه‌هایی از معروفترین روزنامه‌ها و روزنامه‌نگاران آمریکایی دریافت کرده است.

شهرستانی گفت: آنان قصد زیارت مرقد مطهر امام حسین علیه السلام و آشنایی با میراث فرهنگی و انسانی اهل بیت علیهم اسلام را دارند.

وی افزود: همچنین، تعدادی از روزنامه‌نگاران و روزنامه‌های آمریکایی برای حضور در جشنواره «تراتیل سجادیه» در کربلا اعلام آمادگی کرده‌اند.

جمال‌الدین الشهرستانی گفت: جشنواره فرهنگی ـ دینی «تراتیل سجادیه» به مناسبت سالروز شهادت امام سجاد در ماه محرم برگزار می‌شود.

وی بیان کرد:روزنامه‌نگار معروف روزنامه «واشنگتن پست»، مدیر مرکز مطالعات استراتژیک آمریکا و یکی از اساتید دانشگاه و مقاله‌نویسان برتر آمریکایی برای حضور در این جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا