جهان

افزايش آمار فروش کتاب های اسلامى در فرانسه

بنا بر اعلام اتحادیه ملی کتابفروشی‌های فرانسه,فروش کتاب‌های اسلامی تنها در سه ماه اول سال ۲۰۱۵ میلادی نسبت به مدت مشابه در سال قبل سه برابر شده است

 

بنا بر اعلام اتحادیه ملی کتابفروشی‌های فرانسه,فروش کتاب‌های اسلامی تنها در سه ماه اول سال ۲۰۱۵ میلادی نسبت به مدت مشابه در سال قبل سه برابر شده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه (AFP)، پس از حادثه شارلی ابدو در پایتخت این کشور سوالات زیادی در ذهن مردم این کشور در مورد سریع ترین دین در حال رشد در اروپا به وجود آمده است.

اتحادیه ملی کتابفروش ها در فرانسه نیز اعلام کرد,فروش کتابهایی که در مورد اسلام هستند به رشد سیصد درصدی نسبت به سال گذشته در همین تاریخ رسیده است.

فابریس گرشل، مدیر مجله فلسفه،می‌گوید: فرانسوی‌ها هر روز بیش از پیش سؤال می‌پرسند و درصد رضايتشان از جواب هايى كه از طريق رسانه ها به آن ها داده مى شود كمتر مى شود.

ماتیلدا مایو از مسئولان یک کتابفروشی زنجیره‌ای به نام لاپروکور که در زمینه دین تخصص دارد، عنوان کرد: مردم می‌خواهند که شناخت بهتری نسبت به دینی پیدا کنند که تروریست‌های داعش ادعا می‌کنند نمایندگان آن هستند. آن‌ها می‌خواهند با شناخت این دین پاسخ سؤالات خود را دریافت کنند.

آمارها نشان می‌دهد که کتاب‌های اسلامی دو برابر تعداد کتاب‌هایی که سال گذشته در مورد مسیحیت منتشر شده، به طبع رسیده‌اند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا