جهان

افزایش استفاده برخی دولتها از فرکانسهای خطرناک ماهواره ای

به موازات گسترش شبکه های ماهواره ای , برخي دولت ها نیز به استفاده فزاینده از فرکانس های پارازیت روی آورده اند

 

به موازات گسترش شبکه های ماهواره ای , برخي دولت ها نیز به استفاده فزاینده از فرکانس های پارازیت روی آورده اند.

فرکانسهای پارازیت ماهواره ای كه براي جلوگيري از دريافت شبكه هاي ماهواره اي در برخي كشور هاي آسيايي استفاده ميشود دارای طول موجی بیش از یک گیگاهرتز هستند. گیجی و خستگی، ناشنوایی مزمن، التهابات و سرطان های پوستی و خونی و نخاعی ، و نیز اختلالات هورمونی و مشکلات باروری از جمله مواردی هستند که کارشناسان از احتمال بروز آنها در انسان، در اثر انتشار این پارازیت ها خبر می دهند.

دکتر ایرج خسرونیا، رئیس انجمن پزشکان داخلی ایران ، در این خصوص می گوید: امواج موجود در فضا روی سیستم مغز و اعصاب و تعادل انسان اثر دارد. گاهی اوقات نیز روی غدد داخلی و رحم به خصوص در زنان باردار تاثیر منفی دارد.

این امواج در زنان باردار باعث سقط جنین و عوارض مادرزادی و ژنتیک درنوزادآنهاخواهد شد.

دکتر خسرونیا معتقد است حتی امکان دارد که امواج رادیویی بر مغز استخوان هم تاثیر بگذارد و روی ساختار سلول های آن تغییراتی ایجاد کند؛ این امر خود ابتلا به انواع سرطان ها و بیماری های خونی را به دنبال خواهد داشت.

طبق آمار هاي منتشر شده از سازمان بهداشت جهاني، در سال جاري ميلادي، سرطان جان نزديك به دو ميليون نفر را گرفته است و آمار سقط جنین از مرز ده میلیون نفر گذشته است. 

با توجه به مضرات جبران ناپذیر این گونه فرکانس ها انتظار میرود مسئولین ذیربط ، برای  مردم بی گناه و بیماری های لاعلاجی که در کمین آنان است فکری اساسی کنند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا