جهان

هلاکت ۲ تروریست در درگیری با نیرو‌های امنیتی پاکستان

پلیس مبارزه با تروریسم ایالت بلوچستان پاکستان به کمک نهاد‌های امنیتی این کشور، ۲ سنی تندروی خطرناک را که در حملات تروریستی اخیر در ایالت بلوچستان این کشور نقش داشتند، شناسایی نموده و 

پلیس مبارزه با تروریسم ایالت بلوچستان پاکستان به کمک نهاد‌های امنیتی این کشور، ۲ سنی تندروی خطرناک را که در حملات تروریستی اخیر در ایالت بلوچستان این کشور نقش داشتند، شناسایی نموده و به محل اختفای آن‌ها یورش بردند.

به گزارش شیعه ویوز، منابع خبری  پاکستان گفته اند که آتش سنگینی میان نیرو‌های امنیتی پاکستان و تروریست‌ها رد و بدل شد که منجر به هلاکت ۲ تروریست خطرناک با نام‌های «کفایت» و «حکمت» گشت.

پلیس دایره مبارزه با تروریسم ایالت بلوچستان پاکستان با بیان اینکه تعداد زیادی اسلحه سنگین، گلوله و نارنجک از محل اختفای این تروریست‌ها کشف شده است، اعلام کرد: یک بمب دست ساز که ۵ الی ۷ کیلوگرم مواد منفجره در آن بکار گرفته شده بود توسط نیرو‌های پلیس در محل درگیری خنثی شد.

منابع پلیس گفتند: این ۲ تروریست خطرناک در حال برنامه ریزی یک حمله تروریستی دیگر در ایالت بلوچستان پاکستان بوده اند، با این حال تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.

منابع امنیتی افزودند: این تروریست‌ها در ۲ حمله تروریستی اخیر در ایالت بلوچستان پاکستان از جمله حمله به یک مسجد در شهر کویته که در مجموع بیش از ۵۰ قربانی برجای گذاشته بود، دست داشته اند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا