جهان

میزبانی مسکو از نمایشگاه چهار روزه محصولات حلال

نمایشگاه «محصولات حلال» که از دهم آبان‌ماه فعالیت خود را در مسکو آغاز کرده است، فردا(۱۳ آبان) به کار خود پایان می‌دهد.

 

نمایشگاه «محصولات حلال» که از دهم آبان‌ماه فعالیت خود را در مسکو آغاز کرده است، فردا(۱۳ آبان) به کار خود پایان می‌دهد.

نمایشگاه سالانه اکسپو حلال مسکو، یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت محصولات حلال روسیه و از معتبرترین عرصه‌های فعالیت برای کسانی است که محصولات حلال تولید می‌کنند.

نمایندگانی از روسیه و دیگر کشورهای جهان از جمله اندونزی، بحرین، تاجیکستان و قرقیزستان در این نمایشگاه حضور دارند.

در این نمایشگاه، مواد غذایی، عروسک، عطرهای عربی، لباس‌های اسلامی زنانه، محصولاتی از پشم شتر، انواع عسل، سرویس‌های جواهرنشان نقره و دیگر محصولات به بازدیدکنندگان عرضه می‌شود.

در این راستا، شرکت‌های خارجی نیز برای شرکت در نمایشگاه مسکو اظهار تمایل کرده‌اند و این موضوع نشان‌دهنده چشم‌انداز بسیار مناسب اکسپو حلال است. 

دولت مسکو معتقد است که برخورد و نگاه مناسب به این نمایشگاه اسلامی، زمینه‌ساز همکاری‌ با شرکای خارجی شده است تا صنعت محصولات حلال در داخل روسیه را توسعه بخشد.

در این نمایشگاه تولیدکنندگان، عرضه‌کنندگان، متقاضیان و مصرف‌کنندگان محصولات غذایی حلال و خدمات وابسته از مناطق مختلف روسیه و ۴۰ کشور جهان، کارشناسان محصولات حلال و اقتصاد اسلامی، فعالان مذهبی، نمایندگان سازمان‌های دولتی و مصرف‌کنندگانی که کیفیت غذا و سازگاری آن با محیط زیست برایشان اهمیت دارد، حضور می‌یابند.

همچنین شرکت‌هایی از کشورهای مختلف جهان شامل روسیه، جمهوری آذربایجان، برونئی، مصر، اندونزی، عربستان سعودی، کره جنوبی، مالزی، سوریه، آمریکا، ترکیه و ازبکستان در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

نمایشگاه سالانه اکسپو حلال مسکو هر ساله در این دوره زمانی برگزار می‌شود.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا