جهان

مجلس علمای کانادا میزبان وکیل مرجعیت شیعه در آمریکا

یکی از وکلای مرجعیت شیعه با اعضای مجلس علمای کانادا دیدار و گفتگو نمود. 

 

یکی از وکلای مرجعیت شیعه با اعضای مجلس علمای کانادا دیدار و گفتگو نمود. 

مجلس علمای کانادا میزبان حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد تقی ذاکری وکیل مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق شیرازی مدظله و نماینده بنیاد جهانی آیت الله العظمی شیرازی در شهر واشنگتن آمریکا و نیز جمعی از روحانیون و علما بود .

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد تقی ذاکری طی سخنانی با اشاره به نقش علما و فعاليت هاى فرهنگی ايشان در کشورهای غیر مسلمان گفت: بنده از همه تلاش ها و زحمات کشیده شده در راستای خدمت به پیروان اهل بیت علیهم السلام تشکر می کنم .

حجت الاسلام سید علی قاسم مرتضی، نیز در ادامه بر ضرورت پشتیبانی و تقویت پروژه های جامعه اسلامی در کانادا همچون حمایت و ساخت مدارس اسلامی دائمی و مقابله با چالش های بزرگ  تاکید کرد.

در ادامه حجت الاسلام سید الجزایری شرح مختصری همچون دلایل ساخت و تاسیس و نیز برگزای کنفرانس ها، شرح کار هیئت امنا و کمیسیون اجرایی و اهداف مجلس علمای کانادا را به حاضران ارائه کرد.

در پايان حجت الاسلام والمسلمين ذاكرى ضمن ابلاغ سلام و درود مرجعیت شیعه به تمامی علما در کانادا، ضمن اعلام آمادگی همکاری بیشتر بین علمای کانادا و آمریکا، براى ايشان آرزوى موفقيت از خداى متعال طلب نمود.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا