جهان

فعالیت های مراکز وابسته به مرجعیت شیعه آیت الله العظمی شیرازی، در سرتاسر جهان

با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، مراکز وابسته به مرجعیت شیعه آیت الله العظمی شیرازی مدظله،  فعالیت های ویژه خود را آغاز کردند. 

 

با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، مراکز وابسته به مرجعیت شیعه آیت الله العظمی شیرازی مدظله،  فعالیت های ویژه خود را آغاز کردند. 

در این بین، حسینیه رسول اعظم (صلی الله علیه و اله) در کشور اروپایی «سوئیس»، هر روز برگزارکننده ی مجالس تلاوت قرآن کریم و ادعیه شریف است.

همچنین مسجد و حسینیه «آل یاسین» (صلوات الله علیهم) در شهر «سیدنی» استرالیا، شاهد برپایی نمازهای جماعت، ختم روزانه یک جزء از قرآن کریم، خواندن دعای افتتاح و برپایی مجالس وعظ و دعا با حضور حجت الاسلام «وائل البدری» از شهر مقدس کربلاست؛ که از سوی مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام به صورت مستقیم، پوشش داده می شود.

از سوی دیگر، حسینیه حضرت «امام حسن مجتبی» علیه السلام در پایتخت کشور «سوئد»، در ایام بابرکت ماه رمضان عظیم، با حضور اساتید و نخبه هایی از قاریان، جلسات ختم قرآن کریم را برگزار می کند، و جلسات دعا و مجالس دینی و پرسش و پاسخ اعتقادی در این ماه با فضیلت با حضور مبلغین و کارشناسان دینی برپا می شود.

همچنین موسسه امام صادق علیه السلام در کشور دانمارک پذیرای مومنین و شیعیان خواهد بود و علاوه بر برگزاری جلسات ختم قرآن و دعاخوانی در طول ماه مبارک رمضان، مجالس عزاداری مناسبت های مختلف را در این ماه عظیم برپا می دارد.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا