جهان

حمله وحشیانه به زن مسلمان و فرزندانش در رستورانی در لیورپول انگلستان

 در یک حمله اسلام هراسی در  شهر لیورپول در انگلستان، یک زن مسلمان و مادر چهار فرزند به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و بیهوش شد.

 

 در یک حمله اسلام هراسی در  شهر لیورپول در انگلستان، یک زن مسلمان و مادر چهار فرزند به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و بیهوش شد. 

طبق گزارش های منتشر شده در رسانه های محلی لیورپول، «حنان حمود» بانوی مسلمان 30 ساله زمانی که برای سفارش دادن غذا برای خانواده اش به رستورانی رفته بود ابتدا توسط «کلی کوک» – فرد مهاجم – به خاطر لهجه اش مورد تمسخر قرار گرفته است.

دادستان ملانی تاملینسون در دادگاه بریتانیا گفت که «کوک» رو به اعضا و کارمندان رستوران کرده و گفته است: او خودش هم نمی داند چه می گوید!

فرد مهاجم سپس رو به این زن محجبه کرده و با اشاره به حجاب او گفته است: به کشور خودت برگرد! تو نباید در این کشور روسری سر کنی! چرا اصلا پوشیه نپوشیدی!؟

او سپس شروع به اهانت های بیشتر کرده و سر فرزندان حمود فریاد کشیده است.

به گفته شاهدان عینی، قربانی سعی داشته با شوهرش تماس بگیرد که مهاجم سعی می کند حجاب او را بردارد و در نهایت با ضرب و شتم او را بیهوش می کند.

هنگامی که پلیس به محل رسیده وی هنوز فریادهای نژادپرستانه و رفتار تهاجمی داشته است.

وندی لوید قاضی منطقه ای در باره حادثه مربوطه گفته است: وضعیت بسیار وحشتناک و ترسناکی برای این زن مسلمان و فرزندانش به وجود آمده است. 

مهاجم، نه تنها شرایط ترسناکی برای زن و فرزندانش ایجاد کرده بلکه به آن ها به شدت اهانت کرده است. آن هم درست وقتی که همگی برای سپری کردن یک روز خوش و مفرح به بیرون از خانه رفته بوده اند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا