جهان

پلیس مسلمان در سانفرانسیسکو تهدید شد

یک پلیس مسلمان در شهر سانفرانسیسکو واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکا نسبت در باره اسلام هراسی و نژادپرستی در محل کارش شکایت کرد.

 

یک پلیس مسلمان در شهر سانفرانسیسکو واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکا نسبت در باره اسلام هراسی و نژادپرستی در محل کارش شکایت کرد.

یک افسر پلیس مسلمان در سانفرانسیسکو فرم شکایت رسمی خود را با جزئیاتی از «نژادپرستی و خصومت آشکار» پر کرد که نشان می دهد تابستان گذشته در اداره پلیس از طرف همکاران و فرماندهانش هدف این گونه حملات قرار داشته است.

این افسر مسلمان افغانی تبار که خواسته نامش فاش نشود در این باره به خبرنگاران گفت: از زمانی که شکایت کرده ام همکارانم در اداره پلیس تهدیدم کرده اند و اکنون شرایط به گونه ای است که امنیت جانی ندارم.

بخشی از تجربیات وحشتناکی که وی شاهد بوده شامل یکی از همکاران اسلام هراسش می باشد که به او گفته است: اگر یکی از اعضای خانواده ات به اینجا آمد تا تیراندازی کند یا با اتومبیل کسی را زیر بگیرد مرا مطلع کن تا راحت تر بتوانم خلاصشان کنم!

به علاوه کشیدن تصویر پرچم سنی های تندروی داعش روی کمد اداره و اهانت به بانوان مسلمان و محجبه از دیگر برخوردهای اسلام هراسانه با این پلیس مسلمان بوده است.

 وی ابتدا در ژانویه سال گذشته سعی داشته در این باره افشاگری کند اما شکایتش به بخش امور داخلی در نوامبر 2017 نه تنها به جایی نرسیده بلکه به این خاطر آسیب است.

با وجود تمام مشکلات این پلیس مسلمان هنوز امیدوار است تا بتواند با برطرف شدن مشکلات توسط مقامات، شغل خود را حفظ کند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا