جهان

افتتاح یک مرکز شیعی در بارسلون

یک مرکز شیعی در شهر بارسلون اسپانیا افتتاح شد.

 

یک مرکز شیعی در شهر بارسلون اسپانیا افتتاح شد.

مرکز اسلامی فاطمیه در شهر بارسلون اسپانیا، طی مراسمی توسط حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی کشمیری نماینده آیت الله العظمی سیستانی مدظله، افتتاح شد.

حجت الاسلام کشمیری در این مراسم تاکید کرد: چنین مراکزی باید برای نشر فرهنگ محمدی در تمام کشورهای غربی ایجاد شود و مهم ترین وظیفه این مراکز و مسئولان آنها نیز تربیت مسلمانان ساکن غرب و فرزندان آنها بر اساس اعتقادات و اندیشه اهل بیت علیهم السلام است، به ویژه در این روزگار که افکار انحرافی مختلف در جهان منتشر می شود.

وی افزود: مسئولان مراکز اسلامی وظیفه دارند به صورت پیوسته با مسلمانان در ارتباط باشند تا مشکلات فکری، اخلاقی و اعتقادی آنها را شناخته و آنها را درمان کنند.

حجت الاسلام کشمیری ادامه داد: در این زمینه مهم‌ترین کار، آموزش اصول و فروع دین و تاریخ اسلام و حفظ قرآن و تمسک به اخلاق اهل بیت علیهم السلام است، تا بدین ترتیب شخصیت و هویت مذهبی مسلمانان تقویت گشته و بیش از پیش با محبت اهل بیت علیهم السلام  رشد پیدا کنند.

وی در پایان از مسئولان مرکز اسلامی فاطمیه خواست در مدیریت این مرکز متکی به خود باشند تا بتوانند استقلال خود را حفظ نموده و برای آخرت خود نیز اندوخته ای داشته باشند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا