جهان

اهدای گل به مردم توسط مسلمانان لندنی

جوانان مسلمان لندنی به مردم گل هدیه دادند.

 

جوانان مسلمان لندنی به مردم گل هدیه دادند.

جوانان مسلمان در لندن، در راستای طرح ارتقاء صلح و دوستی، درک متقابل و مبارزه با ترس ها و سوءبرداشت های ضداسلامی در مراسمی که در ایستگاه مرکزی کراس کینگ لندن برگزار شد، اقدام به اهدای گل به رهگذران کردند.

جامعه اسلامی میلی گوروس که هزاران عضو و داوطلب مسلمان از سرتاسر اروپا، استرالیا و کانادا دارد، با ایستادن در خیابان گل های رز را با هدف رساندن پیام مهربانی مسلمانانان به همشهریان خود اهداء کردند.

در بیانیه منتشر شده توسط این بنیاد اسلامی آمده است: برقراری رابطه با تک تک مردم به صورت شخصی و رودر رو طبیعی ترین نوع تبلیغ و بهترین شیوه برای ارتقاء درک و همدردی متقابل است.

طی این مراسم جوانان مسلمان روبروی ایستگاه ایستاده و با مردمی که می خواستند اطلاعات بیشتری درباره دین اسلام داشته باشند به گفتگو پرداختند.

کمال ارگان رئیس گروه جوانان در این باره به خبرنگاران گفت: ما این حرکت با عنوان «سلام، من یه مسلمان هستم» را برای تشویق روابط و همکاری متقابل بین مسلمانان و غیر مسلمانان راه اندازی کرده ایم.

قرار است برنامه های مشابهی در سرتاسر مناطق اروپا، از جمله کشورهایی چون فرانسه، آلمان، هلند و همچنین در استرالیا برگزار شود. به علاوه 500 مسجد و مرکز اسلامی در تمامی اروپا در این طرح مشارکت خواهند داشت.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا