جهان

اطلاع رسانی اقدامات ضد بشری حکومت ایران در هتک حرمت مرجعیت به گوش مسئولان و نهادهای دولتی و بین المللی جهان

شیعیان در جهان اقدامات هتاکانه حکومت ایران در قبال مرجعیت شیعه را محکوم کرده و آن را به گوش جهانیان رساندند.

 

شیعیان در جهان اقدامات هتاکانه حکومت ایران در قبال مرجعیت شیعه را محکوم کرده و آن را به گوش جهانیان رساندند.

با گذشت هشت روز از بازداشت آیت الله سید حسین شیرازی و عدم پاسخگویی مسئولان حکومت ایران در مورد محل بازداشت و سلامت ایشان، مرکز اسلامی ایرانیان کانادا و مرکز امام علی آمریکا و مرکز اسلامی الهدی سوئد، بیانیه‌ای صادر کردند.

این بیانیه شرح اقدامات حکومت ایران علیه مرجع عالیقدر جهان تشیع و ربودن فرزند ایشان و محکومیت این اقدامات است.

این بیانیه برای رؤسای جمهور و نخست وزيران و رؤسای پارلمان‌های كانادا و امريكا و کشورهای اروپایی، سازمان ملل متحد و دفاتر آن، سفارتخانه هاي حدود پنجاه كشور دنيا، سازمان‌‌های حقوق بشری بین المللی، و خبرنگاران و روزنامه‌ها ارسال شده است.

متن بيانيه به شرح ذیل است:

درخواست آزادی فوری

بیانیه محکومیت ربوده شدن آیت الله سید حسین شیرازی

در روز سه شنبه ششم مارس سال 2018، سرویس اطلاعاتی ایران با ربودن آیت الله سید حسین شیرازی در شهر مقدس قم جرمی عمومی را مرتکب شد. 

درحالی که ایشان به همراهی پدر بزرگوارشان آیت الله العظمی سید صادق شیرازی از درس (خارج فقه) به منزل باز می گشتند، سه اتومبیل وابسته به نیروهای اطلاعات ایران به صورتی خوفناک اتومبیل ایشان را متوقف کرده و سپس به زور و اهانت و به صورت کاملا غیر انسانی، ایشان را از ماشین بیرون کشیدند، به گونه که منجر به افتادن ایشان بر روی زمین شد. سپس رو به آیت الله العظمی سید صادق شیرازی کرده و با گفتن عبارت “به زودی کار شما تمام است” ایشان را تهدید کردند و سپس آیت الله سید حسین شیرازی را به محلی نامعلوم بردند.

این اتفاق بعد از چندین بار دستگیری و بازجویی از ایشان توسط رژیم ایران به خاطر انتقاد علنی ایشان از این رژیم ظالم بوده است.

بسیاری از کشورهای غربی، هم اکنون موطن (خانه) هزاران طرفدار خاندان شریف شیرازی است که هم اکنون جان این خاندان در رژیم ایران در خطر می‌باشد.

این طرفداران، اقلیتی هستند صلح طلب و قانون مدار و بر این باور می‌باشند که باید با تمامی انواع بشر از هر مکتبی که باشند در صلح زندگی کرد. لذا حمله به رهبریت معنوی این طرفداران ناقض حقوق انسانی و قوانین حاکم بر اقلیت‌ها است.

بنابراین بعنوان شهروند و رهبر مذهبی افرادی که در کشور شما زندگی می‌کنند، از تمامی دریافت کنندگان این بیانیه در هر رتبه‌ای از حکومت که هستند، درخواست می‌کنیم تا هم از لحاظ دیپلماتیک و هم از لحاظ سیاسی برخورد مناسب با چنین نقض فجیع و آشکار حقوق بشر را بعمل آورید.

ارادتمند شما.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا