اخبارجهانجهان اسلامعراقلبنان

کمک‌های گسترده موسسه مصباح الحسین علیه السلام به جنگ‌زدگان لبنان

در پی تشدید شرایط جنگی در لبنان و آوارگی و نیازمندی تعداد کثیری از شیعیان این منطقه، موسسه نیکوکاری فرهنگی مصباح‌الحسین علیه السلام، با همکاری IHC و مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه‌السلام، با همکاری دفتر آیت‌الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی در لبنان، اقدام به توزیع کمک‌های مالی و انسانی کرده‌اند.

این کمک‌ها به‌ویژه به شیعیان آسیب‌دیده و نیازمندان مناطق جنگ‌زده اختصاص یافته است.

آیت‌الله العظمی شیرازی، چندی پیش با صدور اجازه استفاده از سهم مبارک امام برای جنگ زدگان و شیعیان لبنانی، راه را برای کمک‌رسانی های گسترده هموار کرده و نقش موثری در تسهیل ارسال این یاری رسانی ها داشته اند.

این اقدام که با توجه به اوضاع بحرانی لبنان صورت گرفته، شامل ارائه مواد غذایی، پوشاک، و همچنین کمک‌های مالی به خانواده‌های نیازمند می‌شود.

این رویکرد انسان‌دوستانه، نه تنها در جهت حمایت از شیعیان لبنان بلکه به‌عنوان الگویی از مسئولیت‌پذیری اجتماعی دینی و پیروی از اصول اسلامی مورد توجه قرار گرفته است.

آیت‌الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی همواره در مقاطع گوناگون و بارها با صدور فتواهایی، زمینه کمک به نیازمندان و جوامع جنگ‌زده را فراهم کرده اند، و علاوه بر آن موسسات زیر مجموعه دفتر معظم له در سراسر دنیا در این امر، اهتمام ویژه ای داشته اند.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا