اخبارجهانجهان اسلاممرجعیت شیعه

آیت الله العظمی شیرازی: بنا نیست در مشکلات و جریان های روزمره، پیام خاصی از سوی حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف به ما برسد، به همین لحاظ معصومین علیهم السلام راه را به ما نشان داده اند

نشست علمی روزانه آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی، روز یکشنبه بیست و سوم ذی حجه سال ۱۴۴۵ برگزار شد، در این نشست هم‌چون جلسات پیشین، ایشان به سوال‌های حاضران در جلسه، پیرامون مسائل مختلف فقهی پاسخ دادند.

آیت الله العظمی شیرازی در رابطه با شخصیت وجودی حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف در عصر غیبت فرمودند: در روایات وارد شده که حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف همانند خورشید پشت ابر می مانند که البته آثار وجودی خویش را همواره نمایان می کنند.

معظم له در ادامه فرمودند: شرایطی مشابه امروز هم در گذشته ها وجود داشته که حکایت از امتحان بشر می باشد تا افراد خوب بیشتر شناخته شوند و در روز قیامت، افراد نیک کردار به بهشت و افراد بدکردار به جهنم روند.

ایشان هم چنین تاکید فرمودند: بنا نیست در مشکلات و جریان های روزمره، پیام خاصی از سوی حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف به ما برسد، و به همین لحاظ راه را به ما نشان داده اند و فرموده اند: علَينا إلْقاءُ الاُصول إلَيكُم، و عليكمُ التَّفْريعُ، بر ماست كه اصول را براى شما بيان كنيم و بر شماست كه فروع را استخراج كنيد، لذا همین راهی که معصومین علیهم السلام به ما نشان داده اند، کافی است.

لازم به ذکر است که سلسله نشست‌های علمی آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی به صورت روزانه در بیت معظم له در شهر مقدس قم خیابان چهارمردان کوچه ۶ راس ساعت ۱۰:۴۵ به وقت محلی برگزار می‌شود و شما می‌توانید به صورت مستقیم از شبکه امام حسین علیه السلام ماهواره یاهست فرکانس ۱۲۰۷۳ بیننده این نشست علمی باشید.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا