جهان

یک حمله نژادپرستانه دیگر در آمریکا

نژادپرست آمریکایی دو دختر نوجوان مسلمان را مورد آزار و اذیت قرار داد.

 

نژادپرست آمریکایی دو دختر نوجوان مسلمان را مورد آزار و اذیت قرار داد.

یک مرد نژادپرست آمریکایی در شهر «نشویل» واقع در ایالت تنسیِ آمریکا، به جرم ایجاد مزاحمت برای دو دختر نوجوان مسلمان و اهانت‌های نژادپرستانه به آن‌ها توسط پلیس دستگیر شد. 

دو دختر نوجوان درحالی که از مدرسه به سوی منزلشان می رفتند، پس از این که از اتوبوس خارج می‌شوند توسط یک مرد 32 ساله آمریکایی مورد مزاحمت، تهدید و اهانت قرار می‌گیرند.

این دو خواهر مسلمان از دبیرستان به سمت منزلشان در حرکت بودند که «کریستوفر بکامِ» 32 ساله، به آن‌ها نزدیک شده و به آن‌ها می‌گوید به کشور خودشان بازگردند.

یکی از خواهرها از او می‌خواهد دست از ایجاد مزاحمت بردارد، اما وی آن‌ها را تعقیب کرده و قصد ضرب و شتم دو دختر را داشته که والدین این دخترها از راه می رسند و ضمن دفاع از فرزندان خود، با پلیس تماس می گیرند.

به گفته شاهدان در درگیری پدر این دخترها با مرد آمریکایی که از چاقو نیز استفاده نموده بوده است، هر دو مجروح شده اند.

پلیس نیز ضمن تایید این موضوع اعلام کرده که فرد مهاجم حتی در زمان حضور نیروهای پلیس نیز دست از اهانت‌های نژادپرستانه برنداشته و تهدید کرده که پس از آزادی از زندان پدر و دخترانش را به قتل برساند.

پلیس در گزارش خود اعلام کرده که «کریستوفر بکام» شخصی سابقه دار است که در دو فقره حمله و تجاوز، و یک فقره حمله مسلحانه متهم شناخته شده است.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا