جهان

واکنش مسلمان آزاده به انفجارهای اخیر پاکستان و افغانستان

باید مسئولان دو کشور پاکستان و افغانستان تحت پیگرد قرار گیرند.

 

باید مسئولان دو کشور پاکستان و افغانستان تحت پیگرد قرار گیرند.

سازمان جهانی نفی خشونت (مسلمان آزاده) طی بیانیه ای ضمن محکوم نمودن انفجارهای اخیر در افغانستان و پاکستان اعلام کرد که لازم است مسئولان این دو کشور تحت پیگرد قرار گیرند.

در این بیانیه که نسخه از آن به دست شیعه ویوز رسیده آمده است: ما ضمن محکوم نمودن دو انفجار اخیر که در آن گروه های تکفیری، مردم بی دفاع افغانستان و پاکستان را هدف قرار داند با مردم این دو کشور اعلام همبستگی کرده و خواستارِ تحت پیگرد قرار دادن آن دسته از مسئولانی هستیم که در انجام وظیفه ی خود کوتاهی کرده اند.

«مسلمان آزاده» در ادامه با اشاره به دو انفجار در شهر لاهور و کابل، مسئولیت قانونی و همه جانبه حمایت و تأمین امنیت و سلامت دو ملت را متوجه حکومت های افغانستان و پاکستان دانسته و افزود: این مسئولیت ها باید به شکل کارآمدتری ایفا شوند.

این بیانیه در ادامه با اشاره به اقدامات سنی های تندرو افزود: اقدامات تروریستی همچنان تهدیدی جدی برای ملت های مسلمان در سراسر جهان و دیگر ملت های جهان به شمار می رود و برای از بین بردن این اقدامات و ریشه های فکری و منابع مالی این اقدامات، همدلی، همراهی و سطح منطقه و جهان را می طلبد.

«سازمان جهانی نفی خشونت» در پایان ضمن تسلیت به خانواده قربانیان این حوادث تروریستی، با آنان ابراز همدردی و همبستگی نمود.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا