جهان

قتل یک دختر مسلمان در آمریکا

دختر نوجوان مسلمان در آمریکا به قتل رسید.

 

دختر نوجوان مسلمان در آمریکا به قتل رسید.

پلیس شهر فیرفاکس در ایالت ویرجینیای آمریکا اعلام کرده پیکر بی‌جان دختر مسلمان 17 ساله‌ای را که هنگام بازگشت به  مسجد این شهر با دوستانش، ناپدید شده بود، پیدا کرده است.

به گفته پلیس، این نوجوانان در ساعت 3:30 صبح یکشنبه، پس از خوردن سحری به سمت مسجدی در نزدیکی محل زندگیشان در حرکت بوده‌اند که مورد حمله یک فرد با چوب بیسبال قرار می گیرند و همه آن‌ها، به جز یک نفر از صحنه گریخته‌اند. 

اعضای مسجد موفق شده‌اند نوجوانان مسلمان را پیدا کرده و آن‌ها را برای امنیت به سمت مرکز اسلامی هدایت کنند و پس از آن به پلیس اطلاع دهند.

«کووالسکی» سخنگوی پلیس در اینباره گفت: این نوجوانان پس از حادثه از هم جدا شده و پراکنده شده‌اند، و وقتی دوباره به هم می‌رسند متوجه می‌شوند که یکی از دوستانشان گم شده است.

پس از جستجوها، بالاخره ماموران پلیس جسد یک دختر نوجوان را در برکه‌ای در اطراف منطقه ویرجینیا کشف کرده‌اند و یک چوب بیسبال نیز در همان منطقه پیدا شده است.

سخنگوی پلیس همچنین افزود: یک جوان بیست و دو ساله به نام «داروین مارتینز تورس» نیز در این رابطه بازداشت شده و ما در حال تکمیل این پرونده هستیم.

یکی از مسلمانان این منطقه با اعلام اینکه جامعه اسلامی از این حادثه شوکه و وحشت زده شده اعلام کرد: این نخستین باری است که چنین اتفاقی در اینجا رخ می‌دهد.

وی افزود: جامعه اسلامی اینجا بزرگ بوده و ما مساجد متعددی داریم. شمال ویرجینیا منطقه بسیار متنوعی است و این نخستین باری است که ما چنین نفرتی را احساس می‌کنیم.

شایان ذکر است، پس از این اتفاق مسئولان مراکز اسلامی از پلیس خواسته اند تا از آنها در مقابل چنین حملاتی حفاظت نمایند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا