جهان

محکومیت حوادث تروریستی بغداد از سوی مرکز جهانی آدم

مرکز جهانی دفاع از حقوق و آزادیها (آدم) طی بیانیه ای حوادث تروریستی اخیر در کشور عراق در ماه مبارک رمضان و موضع گیری عجیب کشورهای اسلامی در قبال آن را به شدت محکوم کرد.

 

مرکز جهانی دفاع از حقوق و آزادیها (آدم) طی بیانیه ای حوادث تروریستی اخیر در کشور عراق در ماه مبارک رمضان و موضع گیری عجیب کشورهای اسلامی در قبال آن را به شدت محکوم کرد.

در بیانیه این سازمان که نسخه ای از آن به خبر گزاری شیعه ویوز رسیده است امده:

جنایتهایی از قبیل کشتار مردم غیر نظامی  و اعمال گروه های تروریستی که هتک حرمتی به ماه مبارک رمضان محسوب میشود ،بیانگر اوج وحشیگری و خونخواری این گروه هاست که با تفکری باطل و دلهایی سیاه، هدفی جز نشر ترس و وحشت و نفرت بین ملت ها ندارد.

این بیانه افزود : گروه های تروریستی  که با نامهای اسلامی به قتل و جنایت و تجاوز و اواره کردن ملتها مشغول هستند باعث بدنامی دین مبین اسلام در جهان شدند و این در حالیست که اسلام اصیل محمدی، دینی مسالمت امیز و بدور از خشونت می باشد .

مرکز جهانی دفاع از حقوق و آزادیها (آدم) در بیانیه خود ضمن اشاره به برخود سرد و سرسری برخی کشورهای عرب و اسلامی منطقه در قبال انفجارهای اخیر در عراق افزود: 

ما از موضع گیری این کشورها که در کنفرانس اسلامی امریکایی ریاض شرکت و ادعای مبارزه با تروریسم داشتند تعجب میکنیم که این کشورها حتی در محکوم کردن این اعمال تروریستی اقدامی نکردند.

در ادامه این بیانیه آمده است : متاسفانه بغیر از کشورهای منطقه ،جامعه جهانی نیز با سکوتی شک برانگیز، به آسانی از این وقایع تلخ میگذرد، و هیچ واکنشی در قبال توقف اعمال تروریستی و یا مقابله با حامیان آن را ندارند، اعمالی که هر روز جان ده ها تن، از قبیل کودکان و زنان را می گیرد.

مرکز جهانی آدم درپایان بیانیه خود خواستار اجرای تحقیق در باره این جنایتها شد و خواهان مجازات و بازخواست عاملان آن در دادگاه های بین المللی شد.

 شایان ذکر است گروه تروریستی داعش از طریق خبرگزاری اعماق وابسته به این گروه جنایتکار، مسئولیت این انفجارها را بر عهده گرفته است

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا