جهان

لندن؛ میزبان نمایشگاه سبک زندگی اسلامی

نمایشگاه «سبک زندگی اسلامی» برای دومین سال پیاپی در لندن، پایتخت انگلیس برگزار می‌شود.

 

نمایشگاه «سبک زندگی اسلامی» برای دومین سال پیاپی در لندن، پایتخت انگلیس برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری «Halal Focus» این نمایشگاه که در 12 اردیبهشت ماه در لندن برگزار می شود؛ صاحبان کسب‌وکارها، برندها، کارآفرینان و استارت‌آپ‌های سراسر جهان برای آموزش، ارتباط‌گیری و پیدا کردن فرصت‌های تجاری گرد هم می‌آورد.

متخصصان بخش‌های سبک زندگی اسلامی از جمله غذای حلال، پوشاک محجوبانه، بازاریابی، رسانه، برندسازی، امور مالی و تجارت بین‌المللی، میزبان مجموعه سمینارها و جلسات بحث و گفت‌وگوهای این هستند.

بازار سبک زندگی اسلامی یکی از سریع‌ترین عرصه‌های اقتصادی در حال رشد در جهان است که ارزش آن در سال ۲۰۱۴ حدود یک تریلیون و ۸۰۰ هزار میلیارد دلار بوده و پیش بینی می شود،در سال ۲۰۲۱ به حدود ۳ تریلیون دلار خواهد رسید.

«طاهر میرزا» بنیانگذار این برنامه می‌گوید: نمایشگاه سبک زندگی اسلامی تنها همایش انگلیسی است که صاحبان برندها و کسب‌وکارها در حوزه سبک زندگی اسلامی را به یکدیگر پیوند می‌دهد.

«میرزا» افزود: درهای این برنامه به روی پیروان همه ادیان باز بوده و راهی بسیار عالی برای گسترش ارتباطات و توسعه اقتصادی است.

شایان ذکر است، «نمایشگاه سبک زندگی اسلامیِ» سال گذشته میزبان بیش از ۱۶۰ تن از صاحب نظران و متخصصان حرفه‌ای صنایع، در سطح بین المللی بود.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا