رسانه های شیعه

مدیر ستاد دائمی بزرگداشت و تعظیم اربعین مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام : تعداد زائران اربعین حسین باید حد اقل به چهل میلیون تن برسد.

مدیر ستاد دائمی تعظیم اربعین حسینی مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام، ضمن اشاره به زائران حدود سی میلیونی اربعین حسینی گفت: این تعداد با توجه به شرایط کنونی، حد اقل باید به چهل میلیون تن برسد.

 

 

 

مدیر ستاد دائمی تعظیم اربعین حسینی مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام، ضمن اشاره به زائران حدود سی میلیونی اربعین حسینی گفت: این تعداد با توجه به شرایط کنونی، حد اقل باید به چهل میلیون تن برسد.

محسن جباری، در مصاجبه اختصاصی با شیعه ویوز ضمن اشاره به تاکید آیت الله العظمی شیرازی بر موضوع زیارت اربعین و معرفی آن به جهانیان؛ اظهار داشت: تا کنون فعالیت هایی گسترده در راستای عمل به رهنمود های مرجع عالی قدر از سوی مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام انجام شده است.

امسال نیز بنای مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام بر این است که به این فعالیت ها، گسترش و عمق بیشتری بدهد.

جباری افزود : هم اکنون کم و بیش حدود سی میلیون نفر در ایام اربعین به زیارت امام حسین علیه السلام مشرف می شوند، اما به نسبت جمعیت شیعیان جهان، این تعداد، مناسب نیست و لازم است در این سال هایی که اطلاع رسانی ها هم ضعیف است، این رقم حد اقل به اربعین میلیون، یا همان (چهل میلیون) برسد.

 

وی در خصوص فعالیت های ستاد بزرگداشت اربعین مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام، گفت : امسال بنا داریم که فعالیت ها را متمرکز تر کنیم و بجز بحث رسانه ای ، پوشش زیارت اربعین بخش های دیگر را هم دنبال کنیم.

جباری در پایان ضمن ابراز امیدواری برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به زائران و انتشار گسترده این تجمع عظیم، افزود: ستاد اربعین، سعی دارد که همیشه یک مرجع قابل اعتماد برای کسانی باشد که جویای اطلاعات در مورد اربعین هستند ؛ و ما برای تحقق این مهم، طرح هایی مناسب را در زمینه های مختلف اجرا می کنیم، از مشاوره و خدمت رسانی به زوار گرفته تا بخش های دیگری مانند خبررسانی در مورد شرایط سفر از کشور های مختلف، و لذا اطلاعاتی که در این زمینه ها لازم است را در اختیار شیعیان مولانا امیر المومنین علیه السلام در سر تا سر دنیا قرار می دهیم.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا