رسانه های شیعه

چراغ هاى حسينيه اى به وسعت كهكشان ها را روشن نگه داريم

پخش شبکه جهانى امام حسین علیه السلام به علت بدهى بيش از يك ميليون و دويست هزار دلارى به شركت هاى ماهواره اى تعطيل شده است

 

پخش شبکه جهانى امام حسین علیه السلام به علت بدهى بيش از يك ميليون و دويست هزار دلارى به شركت هاى ماهواره اى تعطيل شده است.

 

شبكه ماهواره اى امام حسين عليه السلام شش سال پيش راه اندازي شده و از زماني راه اندازي آن تاکنون بيش از ٨٥٠ هزار دقيقه برنامه تلويزيوني توليد کرده است.

اين مجموعه رسانه اى جهانى ، برنامه هاي خود را به سه زبان فارسى ، عربى و انگليسى از 12 طريق يعني ماهواره، IPTV، وب سايت، فيسبوک، تويتر، اينستگرام، واتساپ، اس ام اس، تلفن وايميل، يوتيوب ونرم افزار موبايل، منتشر نموده است.

مديريت شبکه ماهواره اي امام حسين عليه السلام از علاقمنداني که تمايل دارند به اين شبکه ماهواره اي کمک کنند تا پخش آن مجددا آغاز شود، اعلام کرده که از راه هاي ذيل مي توانند کمک خود را به اين شبکه برسانند:

 

١- از طريق شرکت هاي انتقال پول و صرافي ها به کربلا به نام “قناة الامام الحسين عليه السلام” و تماس با شماره: 0096432330999

 

٢- ارسال پيام کوتاه “لبيک يا حسين” از طريق واتساپ يا اس ام اس به شماره: 009647702920910

 

٣- مراجعه به سايت شبكه امام حسين عليه السلام و پرداخت از طريق پي پال : http://ihtv.co/paypal

 

اميد است كه با يارى نيكوكاران و همياران حسينى در اسرع وقت اين پنجره حسينى بار ديگر به سوى گنبد و بارگاه مطهر اباعبدالله الحسين عليه السلام بازگردد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا