رسانه های شیعهموسسات جهانی شیعه

شیعه رایتس واچ: نفرت کور جان ده ها کودک را در یک بیمارستان افغانستان گرفت

سازمان جهانی ديدبان حقوق شيعيان (شیعه رایتس واچ) حمله به بیمارستانی در منطقه شیعه نشین کابل، پایتخت افغانستان را محکوم کرد. 

سازمان جهانی ديدبان حقوق شيعيان (شیعه رایتس واچ) حمله به بیمارستانی در منطقه شیعه نشین کابل، پایتخت افغانستان را محکوم کرد. 

به گزارش شیعه ویوز، این سازمان حقوق بشری طی بیانیه ای با اشاره به این اقدام خشونت آمیز افزود: گروه های تروریستی بخش مامایی یک بیمارستان غیر نظامی را هدف قرار داده اند و ده‌ها زن، کودک، پرستار و پزشک را به شهادت رسانده اند. 

شیعه رایتس واچ ادامه داد: بر اساس آمارهای رسمی بیش از ۲۴ تن در این حمله به شهادت رسیده و ۱۶ تن دیگر مجروح شده‌اند که همه آن‌ها شیعه بوده و چندین نوزاد نیز در شمار قربانیان ثبت شده است.

این سازمان حقوق بشری شیعی در ادامه با اشاره به اقدامات تروریستی سنی‌های تندرو اظهار داشت: این اقدام غیر انسانی که در آن تمامی مسائل حقوق بشری نقض شده است، در چهارچوب اقدامات فرقه ای گروه های تروریستی صورت گرفته که هنوز جامعه بین الملل نتوانسته است آن‌ها را متوقف نماید. 

سازمان جهانی ديدبان حقوق شيعيان(شیعه رایتس واچ) در پایان بیانیه خود، تاکید کرد: جامعه جهانی باید برای از بین بردن چنین گروه‌ها و تفکراتی متحد شده و به مسئولیت قانونی و اخلاقی خود عمل نماید.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا