رسانه های شیعه

پوشش زیارت میلیونی اربعین حسینی توسط مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام

مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام پوشش رسانه ای زیارت میلیونی اربعین را در دستور کار خود دارد.

مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام پوشش رسانه ای زیارت میلیونی اربعین را در دستور کار خود دارد.

به گزارش شیعه ویوز، مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام همچون سال های گذشته، پس از پوشش جهانی عزاداری عاشقان اهل بیت علیهم السلام در روز عاشورا، خود را برای پوشش رسانه ای زیارت میلیونی اربعین حسینی آماده می نماید.

مسئول طرح و برنامه این مجموعه رسانه ای مستقل شیعی، در اینباره گفت: امسال نیز مانند مانند سال های گذشته، مراسم پیاده روی اربعین، از جنوبی ترین نقطه کشور عراق تا شهر مقدس کربلا را تحت پوشش رسانه ای قرار خواهیم داد.

وی ضمن اشاره به این که، «مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام» از پیشگامان پخش زیارت میلیونی اربعین حسینی بوده، بر ترویج این مراسم بزرگ توسط این مجموعه رسانه ای تاکید کرد.

شایان ذکر است در اربعین 1440 مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام تنها مجموعه رسانه ای در سطح جهان بود که به صورت 24 ساعته در 5شبکه و به 5 زبان مختلف این زیارت میلیونی را به مدت 20 روز تحت پوشش خود قرار داد.

در این مدت علاوه بر تولیدات این مجموعه رسانه ای، برنامه های زنده مختلفی از مسیرهای بصره به کربلا، نجف به کربلا، بغداد به کربلا و خیابان قبله امام حسین علیه السلام در شهر مقدس کربلا، از تلویزیون امام حسین علیه السلام به روی آنتن رفت.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا