رسانه های شیعه

رونمایی از مبارکه مراجع بزرگ شیعه در تأييد مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام

مراجع تقلید شیعه، مبارکه خود را به مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام اهدا نمودند.

 

 

مراجع تقلید شیعه، مبارکه خود را به مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام اهدا نمودند.

چهار تن از مراجع تقلید بزرگ شیعه در شهر های مقدس قم و نجف به پاس تلاش های مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام در راه انتشار علوم اهل بیت علیهم السلام و رساندن نور ایشان به خانه های مسلمانان در سراسر جهان، دست خط مبارکه خود را به این مجموعه رسانه ای اهدا نمودند.

به گزارش شیعه ویوز در همین راستا، آیات عظام سید صادق حسینی شیرازی، شیخ بشیر النجفی، شیخ محمد اسحاق فیاض و شیخ لطف الله صافی گلپایگانی دام ظلهم الوارف، با دستخط خود ضمن قدردانی از نقش ارزنده این مجموعه رسانه ای در نشر و آشناسازی جهانیان با فرهنگ اصیل اهل بیت علیهم السلام و همچنین دفاع این مجموعه رسانه ای از شعائر مقدس امام حسین علیه السلام، توفیقات روز افزون این مجموعه رسانه ای را از خدای منان خواستار شده و فعالیت های این مجموعه را مبارک قلمداد کردند. 

لازم به ذکر است که اطلاع رسانی رسمی این دست خط ها و مبارکه های مراجع عظام در دومین گردهمایی بزرگ بینندگان اروپایی شبکه امام حسین علیه السلام در شهر هامبورگ آلمان انجام شد.

مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام تنها مجموعه رسانه ای مستقل شیعی است که برنامه های خود را به 5 زبان زنده فارسی، عربی، انگلیسی، ترکی و اردو تولید و پخش می کند.

همچنین مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام دارای یک خبرگزاری تحت عنوان «شیعه ویوز» است که اخبار شیعیان جهان را به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی به سمع و نظر بینندگان خود در سرتاسر جهان می رساند.

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا