رسانه های شیعه

حضور شبکه امام حسین علیه السلام ۴ به زبان اردو بر روی باکس تی وی روکو

شبكه امام حسين عليه السلام ٤ به زبان اردو، بر روی باكس تى وى پر طرفدار «روكو» در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

 

شبكه امام حسين عليه السلام ٤ به زبان اردو، بر روی باكس تى وى پر طرفدار «روكو» در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

به گزارش شیعه ویوز به نقل از واحد فناورى اطلاعات مجموعه رسانه‌اى امام حسين عليه السلام، در پی درخواست‌های مکرر بینندگان اردو زبان این مجموعه رسانه‌ای و با رايزنى‌هاى انجام شده با شركت روكو، شبكه امام حسين عليه السلام ٤ به زبان اردو، بر اين دستگاه آى پى تى وى قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، از این پس شیعیان و محبین اهل بیت علیهم السلام می‌توانند، از طريق جعبه‌هاى تلويزيونى اين شركت، برنامه‌های مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام را از کانال‌های مختلف این مجموعه به زبان‌هاى فارسى، عربى، انگليسی و اردو دنبال کنند.

باكس تى وى‌ها نوعى از تجهيزات رسانه‌اى هستند كه به جاى دريافت تصوير از طريق فركانس و ماهواره، تصاویر و برنامه‌ها را از طريق اينترنت دريافت مى‌كنند.

شایان ذکر است، مجموعه رسانه‌اى امام حسين علیه السلام در حال حاضر در  باكس تى وى‌های متعددی نظير «جی ال ویز»، «پرسيسكا تى وى»، «عرب تى وى»، «ايران تى وى»، «هادى باكس»، «عربيك»، «ميتروكو»، «روكو» و «اپل تى وى» در دسترس بینندگان است.

گفتنی است حضور در باكس تى وى‌ها، باعث افزایش بیش از پیش مخاطبان مجموعه رسانه‌اى امام حسين علیه السلام در نقاط مختلف دنیا با سلیقه‌ها و دسترسی گوناگون گشته و نور حسینی را به خانه‌های آن‌ها می‌برد.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا