رسانه های شیعه

حضور رهبر قبطی های عراق در غرفه مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام در نمایشگاه بین المللی بغداد

بزرگ قبطی های کشور عراق، از غرفه مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام بازدید کرد.

 

بزرگ قبطی های کشور عراق، از غرفه مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام بازدید کرد.

«کشیش مینا اورشلیمی» رهبر قبطی های عراق، با حضور در نمایشگاه بین المللی بغداد از غرفه مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام بازدید

به گزارش شیعه ویوز، «اورشلیمی» در باره حضور خود در غرفه این مجموعه رسانه ای مستقل شیعی گفت: برای من افتخاری است که در غرفه مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام حاضر شده و از نزدیک با دستآوردهای این مجموعه رسانه ای آشنا شدم.

بزرگ قبطی های عراق در ادامه افزود: جامعه عراق به حضور مجموعه های مانند مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام که در تبیین دین حقیقی اسلام تلاش نموده و جامعه این کشور را به همزیستی مسالمت آمیز فرا می خوانند، نیازمند است و از خدا می خواهم تا این مجموعه و دست اندرکاران آن در راه خود موفق بدارد.

گفتنی است غرفه مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام در نمایشگاه بین المللی بغداد هر روز شاهد حضور و بازدید شخصیت های مختلف مذهبی، سیاسی، فرهنگی و خیل کثیری از علاقه مندان به رسانه های شیعی می باشد.

مسئولان مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام، هدف از حضور این مجموعه در نمایشگاه های بین المللی را معرفی راههای نشر فرهنگ و تعالیم اصیل اهل بیت علیهم السلام در سطح جهانی عنوان نموده اند.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا