رسانه های شیعه

حضور مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام در چهل و پنجمین نمایشگاه بین المللی بغداد

«مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام» در چهل و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی بغداد شرکت کرد.

 

«مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام» در چهل و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی بغداد شرکت کرد.

به گزارش شیعه ویوز، «مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام»، هدف از شرکت در این دوره از نمایشگاه بین المللی بغداد را  معرفی آثار فرهنگی و دستاوردهای این مجموعه مستقل شیعی عنوان کرده است.

بر اساس این گزارش، به نقل از نمایندگان مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام، در این دوره از نمایشگاه علاوه بر عرضه محصولات فرهنگی ـ مذهبی این مجموعه رسانه ای، از کتاب 3 جلدی آرشیو اخبار خبرگزاری شیعه ویوز در باره ی آستانهای مقدس عراق، خبرهای مربوط به کشور سوریه و نیروهای مدافع عتبات و مقدسات عراق(الحشدالشعبی)، رو نمایی خواهد شد.

علاوه بر این، در غرفه مذکور از کتاب گلچین طرح ها شامل نمونه پوسترهای منتشر شده در فضاهای مجازی مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام که برای عرضه به علاقه مندان تدارک دیده شده نیز، رونمایی می شود.

به گفته ی مسئولین این غرفه، اصحاب رسانه، نخبگان فرهنگی و علاقه مندان می توانند برای بازدید از غرفه مجموعه رسانه ای، به سالن شماره 2 نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد مراجعه کنند.

فعالیت های نمایشگاه بین المللی بغداد از امروز 10نوامبر، برابر با 19آبان ماه، با حضور نخست وزیر و وزیر صنعت و تجارت عراق، آغاز شده و تا 9 روز دیگر ادامه خواهد داد

لازم به ذکر است این نمایشگاه، یکی از نمایشگاه های جامع بین المللی است، که شاهد حضور تولیدکنندگان محصولات مختلف از جمله محصولات رسانه ای، فرهنگی ـ مذهبی، و بسیاری دیگر از اقلام و مایحتاج روزانه مردم است.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا