رسانه های شیعه

مدیر روابط عمومی دفتر آیت الله العظمی شیرازی در شهر مقدس کربلا: ما نگران بر هم زدن وحدت شیعه از سوی ایران هستیم

سید عارف نصر الله مدیر دفتر روابط عمومی مرجعیت شیعه در شهر مقدس کربلا به مقامات کشور ایران هشدار داد که از برهم زدن وحدت شیعه دست بردارند.

 

سید عارف نصر الله مدیر دفتر روابط عمومی مرجعیت شیعه در شهر مقدس کربلا به مقامات کشور ایران هشدار داد که از برهم زدن وحدت شیعه دست بردارند.

به گزارش خبرگزاری شیعه ویوز، وی در گفتگوی زنده و ویژه خود در شبکه جهانی امام حسین علیه السلام 2 به زبان عربی تصریح کرد: تا این لحظه تلاش کردیم تا توازن و تعادل در وحدت صفوف شیعیان را حفظ کنیم ولی صبر مقلدان معظم له حد و مرز دارد و این تظاهرات اعتراضی، تنها، یک عمل ساده و مسالمت آمیز است.

سید عارف نصر الله در این گفتگو ضمن اشاره به اهانت به مرجعیت و دستگیری فرزند برومندشان افزود: اگر به صورت جدی ارادتمندان ایشان وارد میدان شوند و واکنش حقیقی خود را انجام دهند، دیگر هیچ سنگی بر روی سنگ بند نمی شود.

مدیر دفتر روابط عمومی مرجعیت شیعه در شهر مقدس کربلا ادامه داد: ما مقلدین و ارادتمندان به آیت الله العظمی شیرازی دام ظله با اتخاذ و عمل به اصول، مبانی و اخلاق والای اهل بیت علیهم السلام و خاندان مکرم مرجعیت شیرازی، بردباری و اسقامت می کنیم، خاندانی که همیشه بر عدم خشونت تاکید دارند و مانند جدشان امیر مومنان حضرت علی علیه السلام صبور و بردبارند.

سید عارف نصرالله از سفر خود به بغداد سخن گفته و افزود: من دیروز در بغداد، تلاش کردم و مانع از واکنش تند مقلدین مرجعیت شدم و آنان را به صبر دعوت کردم.

وی ادامه داد: کنترل این خشم زمان معینی دارد و ادامه اقدامات خصمانه حکومت ایران، موجب خارج شدن کنترل اوضاع از دست ما خواهد شد، و نتیجه باعث ندامت طرف مقابل می شود.

وی افزود: آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی دام ظله در تمام دنیا اعم از قاره اروپا، آمریکا، استرالیا و  عراق ارادتمندان ویژه ای دارد، پس باید ضمن آزادی بی قید و شرط آیت الله سید حسین شیرازی، از مقام شامخ مرجعیت نیز به صورت رسمی عذر خواهی کنند.

سید عارف نصر الله از حکومت ایران درخواست کرد تا بیش از این به برهم زدن وحدت بین شیعیان اقدام نکرده و اقدامات خود را در هتک حرمت مراجع عظام تقلید شیعه، محدود نماید.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا