رسانه های شیعه

آغاز پخش زنده برنامه (#LNT) يا «گفتگوی آخر شب» از شبکه جهانی امام حسین علیه السلام 3 به زبان انگلیسی

مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام از آغاز پخش برنامه ای با عنوان  (#LNT) يا «گفتگوی آخر شب» خبر داد. 

 

مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام از آغاز پخش برنامه ای با عنوان  (#LNT) يا «گفتگوی آخر شب» خبر داد. 

این برنامه که به صورت زنده و به زبان انگلیسی از شبکه امام حسین علیه السلام 3 پخش می شود، به مسائل گوناگون جهانی و تاثیرات آن ها بر مردم می پردازد.

آقای «احمد علی» مجری این برنامه، در گفتگو با خبرگزاری شیعه ویوز بيان داشت: ما در این برنامه حوادث و مسائل گذشته و کنونی جهان را به گفت وگو می گذاریم و راه مشارکت را برای علاقه مندان به اظهار و بيان نظر  در این موارد، باز کرده‌ایم. 

او افزود: حوادث و مسائل فراوانی در دنیا روی می دهند که در پی تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم آن ها، نظرات و آرای اشخاص مختلف تغییر می یابند و لازم است برای روشن شدن این تاثیرات، یک فضای باز رسانه ای مانند برنامه گفتگوی آخر شب در تمام شبکه ها، خصوصا در کشورهای اسلامی تدارک دیده شود. 

برنامه تلویزیونی گفتگوی آخر شب از شهر مقدس کربلا به صورت زنده، در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته در ساعت 23 به وقت کربلای معلی پخش می شود. 

شایان ذکر است، مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام، برنامه های خود را به 5 زبان زنده دنیا، شامل فارسی، عربی، انگلیسی، اردو و ترکی آذری و با هدف نشر تعالیم و فرهنگ اصیل اهل بیت علیهم السلام در سطح جهانی پخش می‌ کند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا